خبرگزاری کار ایران

سفید، در گفت و گو با ایلنا :

هرگز پیمانکار نبودم/ حکم‌ام بی ارتباط با ماجرای نیکنام نیست/ منتظر رای دادگاه تجدید نظرم

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۶۷۶

نماینده یزد در شورای عالی استان‌ها گفت: به حکم دادگاه کرده اعتراض کردم و منتظر رای دادگاه تجدید نظر هستم.

غلامعلی سفید در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا در باره ماجرایی که باعث شد چنین حکمی از سوی  دادگاه شهرستان یزد برایش صادر شود، گفت:در طول مدتی که پی‌گیر مشکل سپنتا نیکنام عضو زرتشتی شورا بودم در یکی از سخنرانی‌هایم درباره رفتار افراطی(  ع-ب )یکی از کاندیداهای دوره پنجم شورای شهر یزد و تحریکات وی نسبت به موضوع نیکنام در یزد گفتم.

رئیس شورای شهر یزد افزود: همین موضوع باعث شد تا این عضو شورا به اتهام توهین و افترا از من شکایت کند. دادگاه نیز بر همین اساس مرا به 37 ضربه شلاق و یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد که شلاق را  به دلیل کبر سنی تعلیق دادند.

سفید با اشاره به اینکه از طریق وکیل‌ام نسبت به حکم صادره اعتراض کرده‌ام افزود: منتظر رای تجدید نظر هستم.

نماینده یزد در شورای عالی استان‌ها  درباره برنامه شبکه یک صداوسیما هم گفت :  در برنامه‌ای به نام «پایش» عکس من را روی صفحه تلویزیون انداخته و زیرش نوشتند « غلامعلی سفید - مدیرعامل مؤسسه خیریه فرهنگی حضرت جوادالائمه (ع)» و بالای سمت راست تصویر عکس یک نفر را انداخته بود که از چهارمحال‌و‌بختیاری تلفنی صحبت می‌کرد . آن طرف به رسانه ملی گفت در سرپل‌ذهاب برای مؤسسه خیریه با مدیرعاملی من کار کرده و این مؤسسه پول وی را نداده و الان تعدادی کارگر بی‌کار شده‌اند و شرکت او نیز منحل شده است. در صورتی که  در تمامی این داستان ساختگی حتی یک جمله هم درست نبود.

وی ادامه داد: من هیچ‌گاه پیمانکار نبودم و هرگز هم به سرپل ذهاب نرفتم و این بنده خدا را نمی‌شناختم .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز