خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان خبرداد:

آغاز عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی چابهار

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۵۹۱

استاندار سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی چابهار خبرداد.

به گزارش ایلنا، ‌احمد علی موهبتی در مراسم اختتامیه همایش فرصت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار افزود: این استان ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد و باید مسئولان همگام با مردم تمام موانع و مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی را در این استان بردارند‌.
 
وی گفت: برای سرمایه گذاری در حوزه افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار مسئولان باید گام‌های مثبتی در این زمینه بردارند تا سبب توسعه همه جانبه و رفع بیکاری در این استان پهناور شود‌.
 
موهبتی بیان کرد: راه اندازی منطقه آزاد سیستان، فعال شدن بازارچه‌های مرزی، فعالیت مناطق ویژه اقتصادی در میرجاوه و ایرانشهر، تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای و ریلی می‌توانند در بحث اشتغال و توسعه سیستان و بلوچستان نقش موثر داشته باشند‌.
 
وی با بیان اینکه منطقه آزاد چابهار بعد از گذشت 20 تا 25 سال مرز دریایی، هوایی و زمینی ندارد و تاکنون موفقیت لازم را ‌حاصل نکرده است، افزود: این مشکل با الحاق بنادر شهید بهشتی و کلانتری و افزایش محدوده این منطقه مرتفع می‌شود‌.
 
موهبتی گفت: مطالبه جدی مردم رفع مشکلات است که در این همایش اعلام می‌کنم که هیچ مسئولی حق ندارد با سرمایه‌گذاران تعامل و همکاری لازم را نداشته باشد‌.
 
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تمام موارد مطرح شده در پنل‌های مختلف در این همایش از مصوبات هستند و در اسرع وقت کارگروهی به ریاست استاندار در مرکز استان برای تسهیل در کار سرمایه گذاری تشکیل می‌شود‌.
 
وی بر تکمیل راه آهن چابهار به زاهدان تاکید کرد و افزود: توسعه سیستان و بلوچستان بدون زیرساخت‌های حمل و نقل و ورود سرمایه گذاران ممکن نیست و باید همه برای حل و پیگیری مشکلات گام برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز