خبرگزاری کار ایران

حقی خبر داد:

پروژه آبرسانی جامرود به حالت تعلیق درآمده است/ کشاورزان مستاصل شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۸۹۳

مردم دهستان جامرود تربت جام به دلیل عدم تعیین پیمانکار از آب آشامیدنی لوله کشی محروم اند.

به گزارش ایلنا،  مجید حقی رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان تربت جام در این باره گفت : اعتباراتی به مبلغ ۲۵۰‌میلیون تومان به مرکزدهستان جامرود(روستای چشمه گل) درخصوص برق دارکردن چاه آب که در قسمت پایین دست روستای چشمه گل ازتوابع بخش مرکزی تعلق گرفته است. 

وی افزود: از زمان تخصیص این اعتبارات هیچگونه فعالیتی دراین خصوص انجام نشده و طبق پیگیرهای صورت گرفته و ملاقات شورای اسلامی روستای چشمه گل با بخشدار مرکزی و همچنین تماس تلفنی سرپرست بخشداری مرکزی با مدیریت اداره آبفای روستایی قرار بود حتی المقدور چاه آبی که در قسمت  پایین دست روستا حفر شده با این اعتبارات از نعمت برق برخوردار و پیمانکار مربوطه ظرف مدت کوتاهی مشخص شود.

 وی تصریح کرد: اقداماتی در این زمینه صورت نگرفته و پروژه به حالت تعلیق درآمده است که با برق‌دارشدن این چاه خط انتقال لوله آبرسانی به روستاهای چشمه گل، کلاته الله رسان ، چنگ آباد ، بشیرآباد ، یخک و بوته گز صورت می پذیرد. مردم این روستاها هم اکنون آب آشامیدنی خود را از طریق قنات و تانکر آبرسانی تامین می کنند.

فاروق مخته باز دهیار روستای چشمه گل در این باره گفت : تابستان‌ها با قطعی و کمبود آب مواجه ایم و  کشاورزان مستاصل شده اند و برای امرار معاش آواره شهرهای بزرگ کشور شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز