خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ بارش برف و باران و کاهش ۱۰ درجه‌ای هوا

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۱۶۴

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور و کاهش 10 درجه ای دمای هوا ظرف روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی درباره وضعیت جوی چند روز آینده کشورگفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت جنوب و جنوب غرب به کشور وارد می‌شود و تا اواخر وقت چهارشنبه نیمه غربی کشور شاهد بارندگی خواهد بود. برای روز پنچ شنبه نیز در بیشتر مناطق کشور شاهد بارش باران و برف هستیم.
 
وی تاکید کرد: در روز‌های پنچشنبه و جمعه کاهش نسبی دما حدود ۸ تا ۱۰ درجه در تمامی استان‌های کشور را شاهد خواهیم بود.
 
گودرزی افزود: برای روز چهارشنبه بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، غرب کردستان، کرمانشاه، لرستان، جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، خوزستان و ایلام را خواهیم داشت.
 
این کارشناسی سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه وبویراحمد،فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، شمال یزد، گیلان، مازندران و گلستان برای روز پنچشنبه پیش‌بینی می‌شود.
 
وی افزود: روز جمعه بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های گلستان، شرق مازندران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

گودرزی در ادامه تاکید کرد: در نقاط کوهستانی و سردسیر به سبب بارش برف و کولاک با لغزندگی جاده‌ها، مه آلودگی و کاهش دید مواجهه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز