خبرگزاری کار ایران

هواشناسی کل کشور هشدار داد:

وزش تندباد ، کاهش شدید دما و بارش برف سراسر کشور را فرامی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۷۰۹

هواشناسی کل کشور هشدار داد برف، وزش تندباد و کاهش نسبتاً شدید دما و بارش گسترده ظرف روزهای آینده شهرهای مختلف کشور را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از عصر چهارشنبه سیستم بارشی از سمت جنوب‌غرب وارد و به تدریج غرب و شمال‌غرب را فرامی‌گیرد. همچنین پنجشنبه تا جمعه بارش گسترده‌ای در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت. پیش بینی وضعیت آب و هوایی استان‌هایی که در سه روز آینده شاهد بارش برف و باران خواهند بود به شرح زیر است :

چهارشنبه 97/10/26:

بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، غرب کردستان، کرمانشاه، لرستان، جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، خوزستان و ایلام.

پنجشنبه 97/10/27:

بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی،خراسان شمالی،خراسان رضوی،شمال خراسان جنوبی،شمال یزد، گیلان، مازندران و گلستان.

جمعه97/10/28:

بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های گلستان، شرق مازندران، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی.

همچنین سازمان هواشناسی در هشدارهایی اعلام کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه از تردد در محورهای کرج _ چالوس(محدوده کندوان) و تهران _آمل(محدوده هراز)جداً خودداری کنید، این دو روز احتمال مسدود شدن محورهای منتهی به مازندران بالاست.

تندباد و طوفان گسترده‌ای پنجشنبه تا جمعه ایران را فرا می‌گیرد که لازم است اکثر استان‌ها بجز شمال غرب و شمال‌شرق در آمادگی کامل باشند تا خسارتی نداشته باشیم.

 بارش برف در اکثر شهرهای شمال‌غرب و غرب موجب اختلال در تردد محورهای مواصلاتی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز