خبرگزاری کار ایران

محمد حسین روشنک عنوان کرد:

مشهد امید، شادابی و اشتغال می‌خواهد/ کارآفرینی نباشد در جامعه نان نیست

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۶۳۰

رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی گفت: شکی نیست که شادی و نشاط برای جامعه امروز از نان شب واجب‌تر است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد حسین روشنک گفت: چند روزی است شاهد دو اتفاق امید بخش در شهر امام مهربانی‌ها هستیم. در کنار اکران لبخندهای زیبا و دلنشین شاهد رونمایی از چهره‌های کارآفرینی هستیم که سال‌ها در همین دیار برای جوانان ایجاد اشتغال کرده و باوجود کمبودها در جبهه مقابله با تحریم‌های دشمن همچون رزمندگان دفاع مقدس جنگیدند.

وی افزود: این دو اقدام چهره مشهد را طراوت و شادابی بخشید و حال مردم را قدری خوب کرد. این بنرها لبخند و امید و تصاویر قدرشناسی و انگیزه می‌کارند. درست است که مردم کمبود دارند، و دشمنان به جامعه ناامیدی تزریق می‌کنند، درست است که عده‌ای نادان به سوراخ کردن کشتی مشغول هستند، همچنین درست است آن‌قدر بد مدیریتی، پارتی‌بازی، اختلاس، رانت و مشکلات دیگر فضا را آلوده کرده که اگر کسی سخن از خوبی‌های کشور، انقلاب، نظام، لبخند و کارآفرینی بگوید توسط جمعی سازمان‌یافته به تمسخر گرفته می‌شود.

روشنک افزود: «درست» است گرانی و خود تحریمی داریم. «درست» است که برنامه‌های شادی برای جوانان شهر ممنوع است. «درست» است که صداقت در جامعه کم‌رنگ شده ، «درست» است که خودسانسوری به اوج رسیده «درست» است که تظاهر جای یک رنگی را گرفته «درست» است که به جای خدمت کردن به زائرین امام مهربانی ها به سرکیسه کردن آن ها فکر می کنیم و «درست»های بسیار دیگر را در این جامعه پذیرفته‌ایم اما کار واقعی « درست» صحیح را شهرداری مشهد و شهرداری مشهد و معاونت فرهنگی شهرداری انجام داده و توانسته اند با وجود همه این شرایط لبخند را بر لبان مردم بنشانند و این اقدامی است که «درست»، «درست» و «درست» صحیح است.

وی افزود: این روز ها فضای مجازی مملو است از «درست»‌هایی « نادرست» ولی متاسفانه «درست»‌های صحیح که کم هم نیستند و می‌توانند به جامعه نشاط، امید، انگیزه و شادابی عرضه کنند را کسی تکثیر نمی کند.اما خوشبختانه در روزها گذشته واکنش‌های بسیاری را از مردم دیدم که از دو اقدام شهر داری به وجد آمده و سپاسگزار بودند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: البته در این بین عده‌ای که پیشتر به آن‌ها اشاره شد که شادی، بازار و بساط غم‌آفرینی آن‌ها را کساد می‌کند از اقدامات فرهنگی شایسته ناخشنود شدند امری که باید انگیزه مدیریت جوان شهرداری را برای اتخاذ تصمیم‌ها و اقدامات این گونه دوچندان کند.

وی تصریح کرد: اگر نشاط و امید جامعه نباشد، کارآفرینی و کار نیست. اگر کارآفرینی و کار نباشد در جامعه نان نیست. مشهد نشاط، امید، شادابی و کار و کارآفرینی می‌خواهد تا «درست»‌های صحیح است بر «درست»‌های ساختگی و تحمیل شده بر جامعه غلبه کند در غیر این صورت این «نادرست»ها شهر و جامعه را خفه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز