خبرگزاری کار ایران

سرهنگ کمالی خبر داد:

دستگیری پنج سارق حرفه‌ای در بافق

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۵۵۹

فرمانده منطقه انتظامی بافق گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در یک هفته گذشته پنج سارق حرفه‌ای دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد کمالی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت‌اجتماعی و با اطلاع از چندین مورد سرقت در سطح شهرستان بافق و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، پنج سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: سارقان اموالی از قبیل دوربین عکاسی، گوشی تلفن‌همراه، موتورسیکلت و وجه نقد را طی سرقت‌هایی جداگانه سرقت کردند. ارزش ریالی اموال مسروقه بالغ بر 60 میلیون ریال است. این اموال طی سیر مراحل قانونی به مالباختگان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی منطقه بافق گفت: متهمان پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. همچنین روز گذشته یک‌دستگاه خودرو با بیش از 51 کیلوگرم تریاک در بافق توقیف شد. راننده خودروی سمند پس از مشاهده واحد گشت پلیس بلافاصله اقدام به فرار کرد که با تعقیب و گریز در نهایت خودرو مذکور متوقف و راننده آن دستگیر شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس این شهرستان در بازرسی از این خودرو مقدار 51 کیلو و 350 گرم تریاک و یک حقه وافور کشف کردند. این متهم نیز پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز