خبرگزاری کار ایران

پیروی عنوان کرد:

نگاه در بازرسی نباید از بالا به پایین یا مچگیرانه باشد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۱۰۵

مدیرکل جدید بازرسی شهرداری مشهد گفت: تحقق شعار شورای‌شهر در ایجاد شهری شهروندمحور و هوشمند نیاز به شفاف‌سازی فرآینده‌ها دارد که به این سمت حرکت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد یوسف پیروی در مراسم معارفه به‌عنوان مدیرکل جدید بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد که با حضور مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد و تعدادی از مدیران شهری برگزار شد، افزود: از شهردار مشهد در اعتماد برای سپردن این پست حساس به اینجانب تشکر می کنم که تلاش می کنم به این اعتماد با دقت، حساسیت و پشتکار پاسخ دهم.

پیروی با اشاره به اینکه نگاه بازرسی نباید بالا به پائین و مچگیرانه باشد، گفت: شعار شورای شهر در این دوره تحقق شهری شهروند محور و هوشمند است که در این مسیر علاوه بر جلوگیری از تخلف و فساد مالی و اداری باید فرآیندها در شهرداری مشهد شفاف شود که ما در بازرسی به این سمت حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: در نگاه اول به بازرسی آنچیز که به نظر می رسد نگاه مچگیرانه و از بالا به پائین است و این درحالی است که شعار اصلی شورای شهر مشهد، شهری شهروند محور و هوشمند است که قطعا نیاز است بازرسی به سمت شفاف کردن روندها و اصلاح فرآیندها پیش برود.

پیروی با بیان اینکه نگاه ما در اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد اصلاح امور و شفافیت خواهد بود، اظهار کرد: در این راستا باید تمام توان کارشناسی خود را بکار گیریم تا به عنوان بازوی قدرتمند با نگاهی کارشناسی باشیم تا نگاهی صرفا مچگیرانه.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد ادامه داد: البته به این موضوع نیز معتقدیم که بازرسی باید اقتدار خود را حفظ کند و با تمام موارد تخلف، فساد مالی و اداری برخورد و از هرگونه هدرفت منابع جلوگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز