خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره نظام پرستاری اهواز:

پرستاران خوزستانی حق بدی آب و هوا ندارند

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۱۵

رئیس هیات مدیره نظام پرستاری اهواز خواستار رفع مشکلات پرستاران به ویژه توجه به شرایط کار پرستاران خوزستانی در وضعیت آب و هوایی این منطقه شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا گچ‌کوبان در مراسم میلاد حضرت زینب(س) و تجلیل از کادر پرستاری نمونه خوزستان که امروز (23 دی‌ماه) در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از مسئولان محترم که ما را فرشته صدا کردند سپاسگزارم اما کاش حق و حقوق پرستاران را لحاظ می‌کردند. این فرشته‌‌ها در این آب و هوای خوزستان کار می‌کنند اما حق بدی آب و هوا ندارند.
 
وی افزود: پرستاران نیاز به مسکن نیاز دارند. همچنین محیط کار مناسب برای این فرشتگان زمینی مهیا نشده است.
 
همچنین مهران ورناصری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در این مراسم اظهار کرد: متقارن بودن روز پرستار با سالروز ولادت حضرت زینب(س) افتخار است که دو حق را به ذهن متبادر می‌کند.
 
وی با بیان اینکه باید پرستاران در راه حضرت زینب(س) قدم بردارند، افزود: نخست حق مردم بر گردن پرستاران و دیگری حق پرستاران بر مردم است. باید به کسانی که رهرو حضرت زینب(س) هستند احترام بگذاریم.
 
ورناصری عنوان کرد: برخی مشاغل مستقیما با خطر مشخص مواجه هستند اما پرستاران و جامعه پزشکی با خطرات دیگری مواجه هستند. بیماری‌های زیادی وجود دارند که اگر افرادی غیر از جامعه پزشکی اسمش را بشنوند وحشت می‌کنند اما همکاران پرستار ما خطر را به جان می‌خرند و آن‌ها را درمان می‌کنند.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شهادت تکنسین اورژانس 115 در عملیات امدادرسانی بیان کرد: نمونه بارزی از فداکاری و سلحشوری شهید احمدی است. برخی افراد اوایل می‌گفتند که این تکنسین نباید این کار را می‌کرد اما بعد مشخص شد که کودکانی که در سیل گرفتار شده بودند صدا می‌زدند و نیاز به کمک داشتند و این تکنسین‌ها با علم به خطر مرگ، برای نجات جان این هموطنان اقدام کردند. این نکات، ابعاد پنهان داستان هستند و نباید کسی به نادرستی درباره این موضوع قضاوت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز