خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

برف و باران از فردا در اغلب استان‌ها / هفته پربارش در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۳۱۰

کارشناس سازمان هواشناسی: از فردا بعد از ظهر در اغلب نقاط کشور شرایط برای بارش برف و باران مهیا خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمد اصغری با اعلام این خبر افزود: بامداد امروز ، پایتخت سردترین صبح اولین ماه زمستان را تجربه کرد و دمای هوا به زیر صفر درجه و منفی یک رسید که با توجه به وارونگی دما این شرایط را در قم ، سنندج، تبریز، اراک، اصفهان و مشهد نیز شاهدیم.

وی گفت: این شرایط جوی را فردا نیز شاهد خواهیم بود به ویژه اینکه کانون‌های تولید گرد و خاک در مناطق مرزی با عراق شکل گرفته و باعث افزایش آلایندگی می‌شود و استان‌های مناطق مرزی مانند کرمانشاه، کردستان و خوزستان این شرایط را تجربه می کنند.

کارشناس هواشناسی گفت: از فردا بعد از ظهر شرایط برای بارش برف و باران مهیاست، این موج بعد از ظهر به تهران می‌رسد و قم ، قزوین ، البرز نیز شاهد بارش بارش برف و باران خواهند بود.

و ی گفت: به طور کلی هفته خوبی از نظر بارندگی پیش رو داریم و دو موج از کشور عبور می کند و کل کشور شاهد بارندگی خواهد بود.

اصغری گفت: اوج بارندگی از روز سه‌شنبه در چهار محال و بختیاری،کهگیلویه و بویر احمد، شرق کردستان، همدان، آذربایجان شرقی و غربی خواهد بود و شدت بارندگی در حدی انتظار می رود که به آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها منجر شود.

وی افزود: امروز و فردا در سواحل دریای خزر با حاکم شدن بادهای جنوبی افزایش دما اتفاق می افتد.

کارشناس هواشناسی گفت: روز دوشنبه استان های گلستان ، سمنان، خراسان شمالی و رضوی هم باید منتظر بارش باشند.

وی افزود: موج بعدی بارش ها از چهارشنبه وارد کشور می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز