خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبر داد:

یخبندان در 8 شهر خراسان‌جنوبی/ ادامه کاهش‌دما و تشدید یخبدان برای امشب

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۰۷۰

شب گذشته دمای هوا در 8 شهر خراسان جنوبی به زیر صفر درجه رسید و یخبندان شد.

به گزارش ایلنا، کارشناس هواشناسی استان خراسان جنوبی گفت: دمای هوا دیشب در بیشتر مناطق استان به طور میانگین با کاهش 3 تا 10 درجه ای به زیر صفر رسید.

زارعی با بیان اینکه فقط شهرهای زیرکوه ، طبس و نهبندان دمای بالای صفر درجه را ثبت کردند ، افزود: دمای هوا شب گذشته در بشرویه به 3- ، بیرجند 5-، خوسف 1- ، درمیان 3-، سرایان 2-، سربیشه 6-، فردوس 2-  و قاین به منفی 5 درجه رسید و هوا سرد شد.

وی از ادامه روند کاهش دما، وقوع و تشدید یخبندان در امشب برای استان خبرداد و گفت: امشب در اکثر نقاط استان یخبندان خواهد شد و دما به طور میانگین 2 تا 4 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی استان افزود: پیش بینی می شود دمای هوا امشب در نهبندان به 2- ، زیرکوه و طبس به صفر یا 1- در جه سانتیگراد برسد.

خانم زارعی هوای استان را امروز صاف تا کمی ابری و فردا گاهی با افزایش موقت ابر پیش بینی کرد.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای 6 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و نهبندان با حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بودند.

تغییرات دمایی مرکز استان در این مدت بین 5- و 15 بود که پیش بینی می شود امروز حداکثر دمای بیرجند با 7 درجه کاهش به 8 درجه سانتیگراد بالای صفر برسد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز