خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صمت:

البرز مهد صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۵۷۷

مدیرکل دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت از حمایت های ویژه این وزارتخانه از امر تولید خبر داد و گفت: استان البرز مهد صنایع غذایی، دارویی و آرایشی- بهداشتی کشور است.

به گزارش ایلنا، مهدی صادقی نیارکی در جمع خبرنگاران، گفت: عمده کارخانجات ما در زمینه دارویی، صنایع غذایی و آرایشی- بهداشتی در استان البرز قرار دارد. به عنوان مثال منطقه کردان که عمده برندهای مطرح صنایع غذایی درآنجا مستقر هستند و یا اشتهارد که صنایع آرایشی و تعدادی از واحدهای شوینده بنام در آن مشغول تولید هستند.

صادقی نیارکی درباره مزیت های استان البرز در حوزه صنایع دارویی اظهار داشت: در عرصه صنایع دارویی بخشی در استان تهران و بخشی در استان البرز فعالند که جزو صنایع هایتک و نوین کشور شناخته می شوند.

وی ضمن تاکید بر تامین به موقع کالا با توجه به تعداد بالای مصرف کنندگان در اقصی نقاط ایران تصریح کرد: تلاش مسئولین استانی خصوصا سازمان صمت استان در جهت صیانت از تولید قابل تقدیر است. از همین روی استان البرز به شایستگی مهد صنایع غذایی، دارویی وآرایشی- بهداشتی کشور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز ضمن اشاره به برگزاری جلسات مختلف با فعالان عرصه صنعت گفت: در هفته ای که گذشت نشست پرباری با حضور استاندار و انجمن تخصصی صنایع همگن مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی استان البرز برگزار شد که در این جلسه تولیدکنندگان ضمن ابراز رضایت از دستگاههای استانی، عمده مشکلات خود را در سطوح ملی برشمردند.

جهانگیر شاهمرادی درباره این مشکلات گفت: مسایل گمرکی، معافیت مالیاتی شهرک صنعتی اشتهارد، نوسانات ارزی و مشکل عرضه‌صحیح مواد اولیه که متاسفانه پای دلالان را به این عرصه باز کرده است از عمده چالش‌های این صنعت به شمار می‌رود.

بنا به گفته شاهمرادی صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی با توجه به تاثیرات مستقیمی که بر حوزه بهداشت و سلامت دارد از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نظارت بر تولیدات آن دقیق و مداوم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خاتمه گفت: هم اینک کیفیت تولیدات صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی استان البرز نه تنها در سطح کشور بلکه در منطقه نیز مورد تایید است و این تولیدات توان رقابتی بالایی با دیگر رقبای خارجی خود دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز