خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان:

اقدامات مفیدی برای پیشگیری از جرائم پرسنل نیروی انتظامی انجام داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۵۶۴

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با عنوان اینکه در استان ارتباط بسیار خوب و صمیمی بین دستگاه قضایی و سازمان قضایی نیروهای مسلح وجود دارد، گفت: برای پیشگیری از جرائم پرسنل، اقدامات مفیدی انجام داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس قضایی نیروهای مسلح استان البرز، اظهار داشت: در استان البرز ارتباط بسیار خوب و صمیمی بین دستگاه قضایی و سازمان قضایی نیروهای مسلح وجود دارد که قابل ملاحظه و بی نظیر است. 

وی با عنوان اینکه برای پیشگیری از جرائم عمومی و جرائم پرسنل، اقدامات مفیدی انجام داده‌ایم، تصریح کرد: اعتقاد دارم پرکردن جای یک نیروی با تجربه که دچار آسیب شود، بسیار سخت بوده و ممکن است زمانبر باشد.

محمدیان گفت: سه کلانتری در سه منطقه مختلف کلانشهر کرج در نظر گرفته شده که بتواند با نظارت بیشتر در رفع مشکلات و اختلافات مردم باشند و  علاوه بر آن راه‌اندازی سامانه 197 در دستور کار قرار گرفت که بایدها و نبایدها برای مردم و پلیس تعریف شده تا بتوانیم از فواید این مهم بهره‌مند شویم و با راه اندازی آن  میزان رضایت مندی مردم، بیشتر و حجم پرونده و شکایات کمتر شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با تاکید بر اینکه در راستای صیانت از کارکنان از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم و در این مورد در زمینه های مختلف اقدامات متعدد انجام شده است، بیان کرد: برای خرید مسکن کارکنان در 16 ماه اخیر بیش از 885 فقره وام مسکن از طریق سازمان برای کارکنان اخذ کرده ایم که بیش از 39 میلیارد و 800 میلیون تومان ارزش مالی این تسهیلات بوده است. 

محمدیان گفت: 506 فقره دیگر پرداخت تسهیلات به کارکنان نیز داشته ایم و در کنار آن تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد نیز به 435 پرسنل پرداخت شده است، واگذاری وام ودیعه مسکن برای اجاره مسکن به 136 نفر اعطا شده است.

محمدیان در پایان گفت: فشار کار زیاد و نیروهای انسانی کم است و سعی داریم مهمترین سرمایه‌های خود را که نیروهای انسانی ما هستند حفظ و با همراهی و کمک دستگاه قضایی و نظارت‌های مستمر سعی خواهیم کرد کمترین تلفات را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز