خبرگزاری کار ایران

علی نمازی:

30 فرصت جدید سرمایه‌گذاری یزد تأیید شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۲۰۴

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: 30 فرصت جدید سرمایه‌گذاری این استان مورد تائید سازمان سرمایه‌گذاری، کمک‌های اقتصادی و فنی ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی نمازی با اشاره به شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری یزد اظهار داشت: این فرصت‌ها در بخش‌های صنعت، گردشگری، خدمات شهری، کشاورزی و انرژی است که چندی قبل با همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان براساس اولویت‌بندی‌ها احصا شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد ادامه داد: این فرصت‌ها در قالب استانداردها تدوین و پس از بررسی و انجام مطالعات فنی و اقتصادی توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری یزد به سازمان سرمایه‌گذاری کشور ارسال شده بود.

وی حجم سرمایه‌گذاری لازم برای اجرا این پروژه‌ها را افزون بر 585 میلیون یورو اعلام کرد و اضافه کرد: این پروژه‌ها طیف وسیعی از صنایع و خدمات را در زمینه‌های مواد غذایی، شیمیایی، نساجی، آی. تی، هتلداری، فرآوری محصولات کشاورزی و معدنی و نیروگاه خورشیدی را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

نایب رئیس مرکز سرمایه‌گذاری یزد ادامه داد: زمانی که فرصت‌های سرمایه‌گذاری به تائید سازمان سرمایه‌گذاری رسید در فرآیند بازیابی تامین منابع مالی بین المللی قرار می‌گیرد و زمینه برای جذب سرمایه گذار و صدور مجوز های لازم نیز فراهم می‌شود.

نمازی با بیان اینکه برخی پروژه‌های یاد شده دارای متولی خاص هستند و برای تامین مالی نیازمند جذب منابع مالی است، یادآور شد: برخی دیگر از پروژه‌ها نیز بنا بر اولویت‌های سازمان‌های متولی شناسایی، ارزیابی و جانمایی شده اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد از تدوین بیش از 30 فرصت سرمایه‌گذاری دیگر در زمینه‌های مختلف خبر داد و گفت: این فرصت‌ها در حال ارزیابی اقتصادی و فنی است و تا پایان سال 97 به فهرست فرصت‌های تایید شده استان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز