خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد در گفتگو با ایلنا:

رفع مشکل آب و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۶۹۸

استاندار یزد با اشاره به مشکلات موجود استان و آمارهای ارائه شده درباره اشتغال گفت: رفع مشکل آب و ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان در اولویت است.

محمدعلی طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در حاشیه آیین تکریم و معارفه استاندار یزد در خصوص مهمترین برنامه‌ها و اقدامات در راستای پیشبرد امور استان اظهار داشت: تدوین برنامه کامل و جامع برای ارائه به مردم استان در دست انجام است اما آنچه بر آن تاکید دارم توجه به بحث آب است.

وی با اشاره به شرایط سخت استان درباره تامین آب ادامه داد: مدیریت مصرف آب به‌ویژه در بخش شرب و بهداشت و کشاورزی و صنعت را باید دنبال کنیم و مردم را در این زمینه همراه داشته باشیم تا با مشارکت مردم به نتیجه برسیم.

استاندار یزد با تاکید بر لزوم پیگیری طرح‌های انتقال آب به استان یزد اضافه کرد: تامین منابع پایدار آب برای استان لازم است که با سرعت بیشتری دنبال شود و مشکل آب شرب و بهداشت مردم به نوعی رفع گردد.

وی از دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های استان را رفع مشکل بیکاری برشمرد و تصریح کرد: درباره اشتغال استان که نرخ بیکاری خوشایندی ندارد و اغلب بیکاران استان از فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند لذا باید حمایت‌ها و تسهیلات دولتی را به سمت ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ببریم.

استاندار یزد با بیان اینکه لازم است برخی جهت گیری‌های توسعه استان را مورد بازنگری و اصلاح قرار دهیم، عنوان کرد: این مهم در راستای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات موجود در استان و توسعه استان رخ خواهد داد.

وی با تاکید بر فراهم‌سازی زمینه مشارکت مردم در سایر حوزه های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی استان یزد اظهار داشت: لازم است انسجام و وحدت در جامعه ایجاد شود و اختلاف سلیقه ها و مسائلی که موجب از هم گسستگی می شود را باید کنار گذاشت و با اتحاد و همدلی در استان برای پیشرفت اقدام کرد.

طالبی با تاکید بر لزوم همفکری و تعامل ائمه جمعه و نخبگان استان برای استفاده از شرایط بهتر در خصوص پیشرفت استان عنوان کرد: امیدوارم نخبگان استان و ائمه‌جمعه نیز در این زمینه تعامل و همراهی بیشتری داشته باشند تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم و رشد و بالندگی استان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز