خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خبر داد ؛

ضرورت حمایت از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی و هنری/ اکران 14 فیلم در جشنواره فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۵۰۱

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام در زمینه‌های فرهنگی و هنری در استان گفت: ضرورت دارد تا حمایت کنیم که پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی و هنری در استان تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید جوادیان‌زاده در نشست خبری جشنواره‌های استانی فجر اظهار داشت: امسال در سطح استان یزد و شهرستان‌ها اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در زمینه‌های تئاتر، تجسمی و فیلم داشتیم که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها شامل تئاتر خیابانی، تئاتر استانی، فیلم کوتاه تهران، جشنواره ملی پرسبوک، تئاتر چتر زندگی می‌توان نام برد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به بحث حقوق فرهنگی و هنری مردم در کنار حقوق‌های دیگر در جامعه سعی کردیم مردم یزد بتوانند از تولیدات فرهنگی و هنری کشور بهره مند شوند.

وی افزود: در تمامی شهرستان‌ها سالن‌های سینما داریم که مردم می‌توانند فیلم های به روز را استفاده کنند اما باید کمک کنیم که پروژه های نیمه تمام فرهنگی و هنری در استان را تکمیل کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: امسال جشنواره فیلم فجر را در استان داریم که نزدیک به 14 فیلم جشنواره فجر امسال به طور همزمان در سینماهای استان نمایش داده می شود و تلاش می کنیم که نمایش آثار را در برخی از شهرستان ها نیز داشته باشیم.

جوادیان زاده ادامه داد: جشنواره تئاتر فجر نیز از 17 دی ماه در محل تالار هنر آغاز می‌شود و 4 اثر صحنه‌ای و 3 نمایش خیابانی و اثر نمایشنامه خوانی در آن ارائه می شود.

وی گفت: برای اولین بار نیز جشنواره تجسمی فجر را در استان خواهیم داشت که آثار ما به نمایندگی در گالری های تهران از 11 تا 28 بهمن به نمایش گذاشته می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز