خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خواف خبرداد:

هلاکت قاچاقچی مواد مخدر در خواف

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۴۷۴

فرمانده انتظامی خواف در خراسان رضوی گفت: قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مسلحانه در خواف به هلاکت رسید.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده گفت: این قاچاقچی مواد مخدر هنگام تعقیب و گریز مسلحانه در این شهرستان به هلاکت رسید.

حسینعلی‌زاده افزود: با دریافت خبری منبی بر انتقال مواد مخدر در حوزه استحفاظی این شهرستان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات گسترده میدانی خودرو پراید حامل مواد مخدر را در یکی از محلات حاشیه شهر مرزی سنگان شناسایی کرد و با ورود آن به محدوده کمین، پلیس دستور ایست داد اما این خودرو با سرعت زیاد از محل متواری شد.

وی گفت: ماموران انتظامی پس از طی مسافتی مجبور به شلیک تیرهوایی و سپس تیراندازی به سمت خودرو شدند که در نتیجه آن، راننده خودرو از ناحیه کمر مجروح و خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی خواف افزود: قاچاقچی مجروح به مرکز درمانی شهر سنگان انتقال یافت اما تلاش پزشکان موثر نبود و جان خود را از دست داد.

حسینعلی‌زاده افزود: در بازرسی از این خودرو 21 کیلو و 150 گرم مواد مخدر سنتی و صنعتی شامل13 کیلو و 600 گرم تریاک، 4 کیلو و 200 گرم هروئین فشرده و پودری و 3 کیلو و 350 گرم شیشه کشف شد.

شهرستان  خواف  با 140 هزار نفر جمعیت در منطقه مرزی شرق کشور قرار دارد و  123 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز