خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

بخش خصوصی به کمک حوزه گردشگری بیاید

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۳۱۷

استاندار لرستان با بیان اینکه بخش خصوصی به کمک حوزه گردشگری بیاید، گفت: وضعیت سایت‌های گردشگری استان باید تغییر کند.

به گزارش ایلنا از لرستان، سیدموسی خادمی در جلسه کمیته گردشگری و ستاد اجرایی سفر استان اظهار کرد: سال‌های اخیر بحث گردشگری در استان موفق بوده و استقبال خوبی از مناظر استان شده است.

وی ادامه داد: بنابر این باید مناظر و سایت‌های گردشگری به ویژه آبشارهای اطراف شهرستان خرم‌آباد را آماده پذیرایی کنیم.

خادمی بیان کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی باید اقداماتی را انجام دهند و دیگر پروژه‌های گردشگری در شهرستان‌های استان نیز طی این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.

استاندار لرستان با بیان اینکه از روند کار  متناسب با آنچه که در استان باید کار شود خیلی راضی نیستم، خاطرنشان کرد: متاسفانه در حوزه گردشگری هنوز خوب کار نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: بخشی از کار به محدودیت‌های مالی که طی این سال‌ها وجود دارد مربوط می‌شود و به دستگاه‌ها تاکید کردیم که در این چند ماه باقی‌مانده تا پایان سال جدی‌تر پای کار بیایند و بتوانیم میزبان خوبی برای تمامی هم‌وطنان باشیم.

خادمی ادامه داد: یک سری کارهای بلندمدت باید انجام شود که محدودیت‌های مالی روند را کند کرده است.

استاندار لرستان بیان کرد: امیدواریم با کمک بخش خصوصی و سایر روش‌ها همچنین استفاده از سرمایه‌گذاران و افزایش اعتبارات دولتی و کمک اهالی، در آینده نزدیک اقدامات خوبی در حوزه گردشگری انجام شود.

وی اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که در بعضی از سایت‌های گردشگری به خصوص بیشه، نوژیان، گریت و وارک که مورد استقبال گردشگران است طی این فاصله زمانی، کارهایی انجام شود.

دکتر خادمی با بیان اینکه در صورت نیاز به جابجایی بودجه گردشگری و کمک جدید مالی از محل اعتبارات بنیاد مسکن سایت گردشگری آبشار بیشه اجرایی شود، افزود: وضعیت در سایت‌های گردشگری باید تغییر کند.

استاندار لرستان بیان کرد: وضعیت سایت‌های گردشگری استان باید تغییر کند.

انتهای پیام/
الهام قاسمی نیایی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز