خبرگزاری کار ایران

در دیدار مروارید و کلایی صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه همکاری بین ارشاد خراسان رضوی و شهرداری مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۹۳۸

در دیدار و نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با شهردار مشهد تفاهم نامه همکاری فرهنگی و هنری به امضاء رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد ،جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با محمدرضا کلایی شهردار مشهد دیدار و گفتگو کرد و تفاهم نامه همکاری فرهنگی و هنری به امضاء رسید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به قول مساعد شهردار مشهد مبنی بر ساخت سالن تئاتر گفت: ما از این پیشنهاد استقبال می کنیم و آماده همکاری در این زمینه هستیم.

جعفر مروارید پیشنهاد داد سینمای اکو در مشهد راه اندازی شود و بیان داشت: از کشورهای عضو اکو می‌توان برای افتتاح این سینما در مشهد دعوت کرد.

وی همچنین همکاری این اداره کل با شهرداری مشهد در زمینه جشنواره فیلم فجر و نمایشگاه قرآن و عترت را باعث کیفیت برتر برگزاری این جشنواره و نمایشگاه قرآن دانست.

در این دیدار و نشست معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و معاون فرهنگی شهرداری مشهد و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد حضور داشتند.

در پایان تفاهمنامه همکاری در حوزه فرهنگی و هنری میان شهردار مشهد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به امضا رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز