خبرگزاری کار ایران

از صبح امروز آغاز شد؛

برف و کولاک شدید در محورهای استان زنجان/ رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۸۱۲

بارش برف، کولاک شدید و مه غلیظ از صبح امروز تمامی محورهای استان زنجان را فرا گرفته و تردد در این محورها را به کندی روبرو کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حال حاضر بارش شدید برف در آزاد راه زنجان – قزوین، جاده ترانزیت زنجان- خرمدره – ابهر و مسیرهای خدابنده – همدان، زنجان – بیجار، سلطانیه – خدابنده و ابهر – خدابنده جریان دارد.

همچنین کولاک شدید و مه غلیظ در جاده های زنجان – طارم و زنجان – تهم – چورزق دید رانندگان را کاهش داده است.

با توجه به شرایط جوی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از رانندگان خواست خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، ایمنی و چراغ‌های مه‌شکن مجهز و از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و فاصله طولی را رعایت کنند.

محمدی اظهارداشت: مسافران و رانندگان با مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مناسب از سفرهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و روستایی استان زنجان خودداری کنند.

وی اظهارداشت: براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی زنجان تا ساعتی دیگر بارش برف و باران همه مناطق استان را فرا می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز