خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان مطرح کرد:

معرفی چند مدیر جدید زنجانی در آینده نزدیک/ فراهم کردن زمینه‌ برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۱۳۰

استاندار زنجان از معرفی چند مدیر جدید در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مدیران پشت میزنشین را برنمی‌تابیم و معتقدیم مدیران باید همواره در بین مردم حضور داشته باشند.

به گزارش ایلنا، فتح‌الله با بیان اینکه همه ما در جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، در اولویت اول باید نسبت به وظایفی که بر عهده‌مان گذاشته شده است، احساس مسئولیت کرده و تلاش کنیم که این وظایف محوله را به نحو مطلوب انجام دهیم، افزود: امروز زمان آن فرا رسیده که به جوانان اعتماد کرده و از ظرفیت آنان در بخش‌های مختلف جامعه استفاده کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت جوانان می‌تواند در قالب حضور این قشر در کنار مدیران باتجربه بوده و حتما نباید این تفکر وجود داشته باشد که اعتماد به این معنی است که جوانان خود به تنهایی امور را در دست بگیرند، تصریح کرد: خوشبختانه جوانان ایران زمین از ذهن پویا و خلاقی برخوردار هستند که همین ذهن پویا و خلاق باعث می‌شود که بتوانند ایده‌های نابی را ارائه دهند که برای بخش‌های مختلف جامعه، کاربردی باشد.
 
استاندار زنجان با اشاره به اینکه لازمه مدیریت مطلوب، انتقادپذیر بودن و مهم‌تر از همه، حضور در بین مردم برای درک مشکلات از نزدیک است، ادامه داد: مدیرانی که این‌گونه سیاست را در مدیریت خود اعمال کنند، به معنای مدیران همراه در استان خواهند بود، در غیر این صورت مدیران پشت میزنشین را برنمی‌تابیم و معتقدیم مدیران باید همواره در بین مردم حضور داشته و مشکلات آنان را از نزدیک لمس کرده و به خواسته‌های آنان توجه کنند.
 
حقیقی  با بیان اینکه یکی از تاکیدات استان این است که مدیرانی که منصوب می‌شوند، باید از بدنه خود آن دستگاه باشند تا بتوانند یک گام جلوتر از سایرین در حل مشکلات ورود پیدا کنند، اظهار کرد: با توجه به انتخاب‌هایی که تا به امروز در استان انجام شده، احساس می‌کنیم مدیرانی که از شایستگی زیادی برخوردار بوده‌اند، برای تصدی امور منصوب شده‌اند که در همین راستا چند مدیر جدید نیز در روزهای آینده معرفی خواهند شد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه بازدید سرزده از بخش‌های مختلف استان، یکی از رویکردهایی است که از همان ابتدای حضور در استان، نسبت به تحقق آن اقدام کردیم، یادآور شد: در همین راستا و تا به امروز بازدیدهای زیادی از بخش‌های مختلف استان از جمله اماکن روستایی و شهری، ادارات‌کل و ... صورت گرفته است که این روند تداوم داشته و رسانه‌ها نیز در نوبت بعدی این بازدیدها خواهند بود.
 
حقیقی همچنین تکمیل چرخه تولید در استان به جای ایجاد کارخانجات متعدد، برقراری مجدد پروازها از فرودگاه زنجان و نیز راه‌اندازی قطار ویژه زنجان ـ تهران در زمان صبح را یکی از پیش‌زمینه‌های توسعه استان برشمرد و خاطرنشان کرد: باید همه زمینه‌ها را برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز