خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی تاکید کرد:

زیرساخت های شهرک صنعتی اشتهارد نیازمند اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۱۵۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با عنوان اینکه اداره شهرک با درآمد حداکثر 6 تا 7 میلیارد تومانی ، غیر ممکن است، تصریح کرد: زیرساخت شهرک صنعتی اشتهارد، هزینه بر بوده و نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی است که اگر این امکان با تاخیر مواجه شود، امکان تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی، دور از ذهن نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جهانگیر شاهمرادی امروز در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در شهرستان اشتهارد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به حجم تردد و ظرفیت شهرک صنعتی اشتهارد، مسیر و جاده ارتباطی این شهرستان، نیازمند توسعه راههای ارتباطی و بهسازی است.

وی با اشاره به نیاز گسترش حمل و نقل واحدهای اتوبوسرانی برای تردد کارگران، اضافه کرد: با توجه به پتانسیل شهرک صنعتی اشتهارد، تخصیص گمرک برای این شهرستان نیازمند نگاه ویژه است که لازم است به صورت جدی دنبال شود.

شاهمرادی با عنوان اینکه اداره شهرک با درآمد حداکثر 6 تا 7 میلیارد تومانی، غیر ممکن است، تصریح کرد: زیرساخت شهرک صنعتی اشتهارد، هزینه بر بوده و نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی است که اگر این امکان با تاخیر مواجه شود، امکان تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی، دور از ذهن نیست.

رئیس سازمان صمت البرز، اذعان داشت: به جز شهرک خصوصی برکت، شهرک صنعتی اشتهارد از هیچ سهم منابع آب های سطحی استان، استفاده نمی کند.

وی به مشکل تامین برق واحدهای تولیدی اشتهارد اشاره کرد و گفت: نیاز برق یکی از مهم‌ترین موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است که نیازمند همیاری مدیریت بخش مذکور است چراکه با توجه به اینکه استفاده از سایر خدمات منوط به اتصال برق است، آسیب بی برقی به واحد تولیدی، یکی از عمده‌ترین مشکلات این منطقه خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز