خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد:

حمل 22 میلیون تن بار در محورهای مواصلاتی استان/ فعالیت 17 راهدارخانه ثابت و سیار در جاده های یزد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۰۴۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از حمل و نقل 22 میلیون تن بار از طریق جاده های مواصلاتی استان با کامیون ها در طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی علیخانی پیش از ظهر امروز در نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و دستگاه های حمل و نقلی استان با خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل راهداری به عنوان بهره بردار و نگهدارنده راه های مواصلاتی استان یزد است.

وی با بیان اینکه 8 هزار و 270 کیلومتر راه مواصلاتی در استان داریم که نگه داری از آن به عهده ما است ادامه داد: در راستای اقداماتی که باید برای استفاده بهتر رانندگان از راه ها انجام شود در سال جاری، 144 کیلومتر روکش آسفالت با آسفالت گرم، ماسه آسفالتی و ... با توجه به شرایط منطقه و نوع خرابی آن انجام شده است.

علیخانی بیان داشت: همچنین بیش از 93 هزار متر در طول، درزگیری آسفالت انجام شده و 66 هزار 800 متر مربع نیز لکه گیری و 240 کیلومتر نیز اصلاح شیب و آرام سازی کناره های جاده های موجود در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد از امکانات و تجهیزات موجود این دستگاه در ارائه خدمات را وجود 280 دستگاه ماشین آلات برشمرد و عنوان کرد: در حوزه راهداری زمستانی نیز 17 راهدارخانه ثابت و سیار و 320 پرسنل به صورت شبانه روزی ارائه خدمت به رانندگان دارند.

وی در رابطه با علائم و حفاظ های جاده ای نیز اظهار داشت: بالغ بر 3 هزار تابلوی کوچک و بزرگ نصب و بهسازی شده و 4 هزار 500 تابلو نیز شستشو شده همچنین 820 عدد در طول 3200 متر، گاردریل بازسازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد از رفع تصرف غیرمجاز و حفظ حریم راه ها در سطح استان خبر داد و افزود: در طول 345 کیلومتر و بیش از 280 مورد نسبت به رفع تصرف اقدام شده است.

وی از دیگر خدمات انجام شده را خط کشی محورهای مواصلاتی و نصب بیش از 4200 متر مربع علائم افقی خبر داد و گفت: احداث 4 مورد استراحتگاه برای رانندگان نیز در دستور کار است که تا کنون 2 مورد از آن بهره برداری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز