خبرگزاری کار ایران

روح‌الامینی خبر داد:

انهدام ۳ باند سرقت در بافت

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۸۳۵

دادستان بافت از انهدام سه باند سرقت طی چندین عملیات منسجم اطلاعاتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه هشت سارق بازداشت شده اند.

به گزارش  ایلنا، خدابخش روح‌الامینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در عملیات اول چهار سارق که اقدام به سرقت احشام در روستای کیسکان بافت کرده بودند در کرمان شناسایی شدند و پس از ارسال نیابت قضائی در محل مخفیگاه‌شان دستگیر و احشام مسروقه به شکات و مال باختگان بازگشت داده شد.

وی اعلام کرد: در عملیات دوم ماموران کلانتری بزنجان با همکاری یگان امداد شهرستان بافت پس از یک تعقیب و گریز مسلحانه موفق شدند خودروی سارقان را به ضرب گلوله متوقف کنند و در این رابطه نیز دو سارق بازداشت شده اند.

وی ادامه داد: سارقان اقدام به سرقت احشام از روستای شصت فیچ اولیا از توابع بزنجان کرده بودند که در حال حاضر احشام سرقتی تحویل صاحبان آنان شده است.

وی بیان کرد: در سومین عملیات دو نفر سارق که در حال فروش سیم های سرقتی بیمارستان خاتم الانبیاء بافت به یک کارگاه ضایعاتی بودند دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: تمامی هشت متهم پس از انتقال به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بافت با قرار تأمین مناسب به زندان معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه دادستانی ادامه دارد و دستورات قضائی لازم برای دستگیری سایر عوامل مرتبط در پرونده  صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز