خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه شش خبر داد؛

بازگشایی گره‌های ترافیکی در شهرداری منطقه شش /حل مشکل ترافیک با همکاری شهروندان

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۵۷

شهردار منطقه شش گفت: اصلاح و بازگشایی معابر و تقاطعات شهری پرتردد مانند شهید رجایی ، بلوار شریعتی که بار ترافیکی بیشتری را در منطقه شش داشته‌اند در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش ،سروی با اشاره به حجم بالای جمعیت و رشد سفرهای درون شهری در مسیرهای شریانی محدوده منطقه شش گفت: لزوم بهبود زیر ساخت های شهری و ارتقا ایمنی ، تسهیل در روان سازی ترافیک از مسائلی است که در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد : یکی از مطالبات شهروندان بازگشایی گره های ترافیکی و تردد آسان است که تمام اهتمام این مجموعه برای رفع گره‌های ترافیکی در محدوده منطقه خواهد بود.

وی افزود : یکی از راهکارهای روان سازی ترافیک ، بالابردن سطح ایمنی و اصلاح نقاط حادثه خیز اجرا و اصلاح طرح های هندسی در معابر شهری است که امروزه بیش از پیش نیاز به اجرای اینگونه طرح ها احساس می شود.

 وی افزود : با توجه به ترافیک در بلوار میرزای شیرازی مقابل بیمارستان کوثر، احداث کندرو این بلوار در دستور کار قرار گرفته که این طرح هم اکنون قسمت  اول آن به پایان رسیده و در حال حاضر محور دوم  نیاز به تملک دارد در دست اقدام است و به زودی عملیات عمرانی آن شروع خواهد شد.

سروی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون اقداماتی در محدوده منطقه درباره ساماندهی ترافیک و کاهش تصادفات انجام شده گفت : می‌توان به مواردی از جمله خط کشی محوری ، نصب علائم ترافیکی ، مرمت و جانمایی المان‌های ترافیکی و تابلوها و همچنین اصلاح طرح هندسی تقاطع بصیرت و شهید شریفی و اصلاح موقعیت و شعاع چرخش دوربرگردان های سطح منطقه اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز