خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی:

روند ثبت سفارش‌ها در استان رضایت بخش است

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۵۳۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز که در گذشته خبر از ثبت سفارش کالا در استان البرز داده بود از روند ثبت سفارش ها در استان ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، جهانگیرشاهمرادی در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به تفویض اختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان‌ها مدتی است که عملیات ثبت سفارش کالاهای گروه دو در استان انجام می شود که این امر سبب شده است تجار و بازرگانان استان البرز بدون مراجعه به تهران، کار ثبت سفارش را در همین استان انجام دهند.

شاهمرادی درباره شرایط ثبت سفارش در استان البرز اظهار داشت: استقرار واحدهای صنعتی در استان البرز و دارا بودن کارت بازرگانی این استان، مهمترین پیش نیاز برای ثبت سفارش در استان البرز به شمار می رود.

وی تصریح کرد: با توجه به شناخت دقیق کارشناسان ما از واحدهای تجاری و صنعتی استان، روند ثبت سفارش تسهیل شده و سرعت بیشتری نسبت به گذشته خواهد داشت.

شاهمرادی درباره ثبت سفارش واحدهای صنعتی بیان کرد: مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی در گروه کالایی دو قرار گرفته و امکان واردات آن در چهارچوب قانون و با تخصیص ارز از سامانه نیما وجود دارد البته کارشناسان ما نیز در جهت حمایت از این واحدهای صنعتی، روند ثبت سفارش آنها را با دقت و سرعت به سرانجام خواهند رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز