خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۰ مشهد خبرداد؛

کلاهبرداری سازمان یافته در بوستان شمشاد محله رازی/ 218 اصله درخت و 5 هزار متر چمن در خطر نابودی

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۲۴۲

شهردار منطقه 10 مشهد گفت: فردی که مدعی مالکیت بوستان شمشاد مشهد بود کلاهبردار بوده و اکنون در زندان به سر می‌ برد.

به گزارش ایلنا از مشهد،حسن علی رجب‌زاده درباره وضعیت بوستان شمشاد مشهد گفت: فرد مدعی زمین بوستان شمشاد در حال حاضر به دلیل داشتن پرونده کلاهبرداری سازمان یافته درباره 13 هزار متر زمین در زندان به سر می‌برد و شهرداری مشهد نیز از وی به دستگاه قضایی شکایت کرده است ، از دادستان نیز درخواست داریم تا به نتیجه رسیدن این پرونده در دادگاه ،اجرای حکم قطع درختان بوستان شمشاد را متوقف کند.

وی افزود: محمد‌رضا کلائی شهردار مشهد نیز برای توقف اجرای حکم قطع درختان بوستان شمشاد به دادستان نامه نوشته و از وی درخواست کرده تا مشخص شدن نتیجه شکایت شهرداری مشهد در این زمینه این حکم اجرا نشود.

وی ادامه داد: از فعالان محیط زیست و دادستان درخواست می‌کنیم تا مشخص شدن نتیجه دادگاه جلوی قطع درختان را بگیرند در غیر این‌صورت سه شنبه 11 دی ماه 218 اصله درخت و 5 هزار متر چمن از میان خواهد رفت.

رجب زاده در پایان خاطرنشان کرد: اکنون دو موضوع را در دستگاه قضایی مطرح کرده‌ایم و از دستگاه های نظارتی نیز می‌خواهیم که این نکته را مشخص کنند که چگونه این زمین ها از تعاونی به نام شخص منتقل و سند زده شده است و قولنامه های آن و پول هایش کجاست؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز