خبرگزاری کار ایران

با حکم هیئت دولت ؛

محمد علی طالبی استاندار یزد شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۲۰۰

با حکم هیئت دولت، محمدعلی طالبی به عنوان سومین استاندار یزد در دولت تدبیر و امید منصوب شد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی طالبی به عنوان یکی از جوان‌ترین استانداران کشور با 45 سال سن به عنوان چهاردهمین استاندار یزد پس از انقلاب و سومین استاندار یزدامروز -چهارشنبه 12 دی ماه- در دولت حسن روحانی از هیئت دولت رای اعتماد گرفت.

طالبی در حالی به عنوان چهاردهمین استاندار یزد بعد از انقلاب منصوب شد که کارش را در دولت عنوان کارشناس مرکز اسناد ریاست جمهوری آغاز کرد و سپس کارشناس اموراجتماعی استانداری یزد، رئیس دبیرخانه شورای جوانان استان یزد، بخشدار مرکزی شهرستان خاتم، معاون فرماندار شهرستان خاتم و سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم در دولت اصلاحات شد.

وی سپس  مدتی مشاور معاون سیاسی-امنیتی استاندار در امور شوراها و تا سالها معاون دفتر امور اجتماعی و انتخابات و برای مدتی نیز  سرپرست دفتر امور اجتماعی و انتخابات استانداری یزد بود.

با روی کار آمدن دولت حسن روحانی، طالبی به عنوان معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مشغول به فعالیت شد.

از آبان ماه امسال نیز سرپرست استانداری یزد بوده است.

 طالبی ازجمله  اصلاح‌طلبانی است که در انتخابات سال 92 به عنوان قائم مقام ستاد انتخاباتی محمد رضا عارف در استان یزد فعالیت می‌کرد.

وی متولد یزد و دارای دکتری علوم سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز