خبرگزاری کار ایران

با امضای تفاهم نامه‌ای؛

پردیس 42 هکتاری آرامگاه فردوسی ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۹۱۰

برنامه زمان‌بندی جلوخان فردوسی در دو فاز طراحی شده که فاز اول آن تا 25 اردیبهشت سال 98 و همزمان با روز بزرگداشت فردوسی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، در نشست مشترک شهردار مشهد و رییس کمیسیون ویژه توسعه و عمران توس شورای شهر با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، که پیرامون مسائل توس برگزار گردید، تفاهم نامه ساماندهی پردیس 42 هکتاری آرامگاه فردوسی امضا شد.

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد در این خصوص اظهار کرد: حدود 6 ماه است که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، وارد عملیات اجرایی در احیای بافت پیرامونی آرامگاه فردوسی شده‌ایم.

وی افزود: عملیات اجرایی جلوخان فردوسی طی این مدت آغاز شده است و با تفاهمی که در گرفتن مشاور و اجرای کار قطعه دوم معروف به پردیس نیز به وجود آمده است این مجموعه 42 هکتاری که جلوخان را به کشف و رودباره متصل می‌کند نیز با همراهی اداره کل میراث فرهنگی، کلید خواهد خورد.

کلائی خاطرنشان کرد: برنامه زمانبندی جلوخان فردوسی در دوفاز طراحی شده که فاز اول آن تا 25 اردیبهشت سال 98 و همزمان با روز بزرگداشت فردوسی، به بهره‌برداری خواهد رسید، در بازدیدی که هفته گذشته صورت گرفت، عملیات اجرایی فاز اول از برنامه زمانبندی آن جلوتر است و به موقع به پایان خواهد رسید.

وی در مورد فاز بعدی نیز گفت: فاز دوم جلوخان فردوسی نیز به دلیل مشکلاتی که برای رفت و آمدهای بازدید‌کنندگان بوده با 6 ماه تاخیر نسبت به فاز اول به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز