خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۰ مشهد:

حفاظت از بوستان شمشاد با جدیت از سوی شهرداری پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۹۰۹

شهردار منطقه 10 گفت: حفاظت از بوستان شمشاد در اندیشه 10 با جدیت از سوی شهرداری پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن‌علی رجب‌زاده توسعه و تقسیم عادلانه سرانه فضای سبز را با رویکرد افزایش نشاط اجتماعی مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: وجود پارک‌های محلی با توجه به سبک زندگی آپارتمان نشینی در منطقه قاسم‌آباد در واقع مجالی برای احیا و استمرار دورهمی های ساکنان و رفع کسالت زندگی ماشینی است.

وی با اشاره به ادعای فردی مبنی بر مالکیت زمین بوستان شمشاد و ارائه اجرائیه قلع و قمع مستحدثات از محاکم حقوقی، بیان کرد: مدیریت شهری تمام توان خود را مصروف می‌دارد که فضاهای سبز به عنوان ریه شهر حفظ و صیانت شود.

شهردار منطقه 10 مشهد اذعان کرد: حفاظت از بوستان شمشاد که تاکنون میلیاردها تومان برای احداث و نگهداری آن هزینه شده است، با جدیت مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

رجب‌زادهتصریح کرد: امیدواریم در این راه تمامی دستگاه‌ها بخصوص محاکم قضایی شهرداری را در این رسالت حمایت و پشتیبانی کنند.

بوستان شمشاد که با متراژ 9400 مترمربع در اندیشه 7 واقع شده است، با 298 اصله درخت در حال حاضر یکی از ده‌ها بوستان منطقه 10 مشهد است. متاسفانه در حال حاضر زمین این بوستان مالک خصوصی پیدا کرده است و این شخص درصدد تخریب درختان این بوستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز