خبرگزاری کار ایران

سیده حمیده زرآبادی:

شایسته‌سالاری در قزوین به نحو احسن انجام نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۸۹۸

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: در استان قزوین شایسته‌سالاری به نحو احسن انجام نمی‌شود و باید این موضوع شفاف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده حمیده زرآبادی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان قزوین اظهار کرد: در تعیین بودجه بیش از 20 شاخص وجود دارد که جمعیت و مساحت استان‌ها دو شاخص تاثیرگذار محسوب می‌شوند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با اشاره به انتقاد برخی از قرار گرفتن استان قزوین در رتبه 27 کشور از نظر بودجه ادامه داد: وقتی نقدی منصفانه، از روی آگاهی و دانش باشد قطعا پاسخ دادن به آن و حل کردن مسئله موجب توسعه و خروجی نتیجه می‌شود.

زرآبادی اضافه کرد: اینکه کارهایی انجام شده و کارهایی هم انجام نشده و کارهایی باید انجام می‌شد که انجام نشده را قبول دارم و نمی‌توانیم بگوییم سراسر عملکرد نمایندگان مجلس در قزوین مثبت و یا سراسر منفی و سیاه است.

وی خاطرنشان کرد: از فرمانداران استان قزوین درخواست می‌شود طی هفت تا 10 روز آینده مشاور جوان تعیین و معرفی کنند.

این نماینده مجلس بیان کرد: با وجود جوانان در جایگاه تصمیم‌گیری و داشتن هویت و کادرسازی، می‌توان برخی از مشکلات رفع کرد.

شایسته‌سالاری در قزوین به نحو احسن انجام نمی‌شود

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس افزود: حضور در ورزشگاه خاص عده‎ای در کشور است و یک نماینده مجلس باید تمام مسائل این موضوع را بررسی و در حد توان پاسخگو باشد.

زرآبادی با اشاره به مخالفت با فیلترینگ ادامه داد: نمی‌توان جلوی تکنولوژی را گرفت و اگر فیلترشکن فیلتر شود، فلیترشکن جدیدی به جای آن وجود دارد. برای مدیریت فضای مجازی باید راهکار و مسیر درست انتخاب کرد، جلوی آسیب‌ها بایستیم و اقدامات مثبت انجام دهیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: موضوع تفکیک سازمان جوانان از ورزش مطرح شده که دولت در یک لایحه، تفکیک سه وزارتخانه را به مجلس داده بود که مجلس با تفکیک سازمان جوانان خیلی مخالف نبود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس اذعان کرد: طرحی هم مبنی بر احیای سازمان جوانان به مجلس داده‌ام و طبق آیین‌نامه 6 ماه باید بگذرد تا بتوانم موضوع را طرح کنم. در استان قزوین شایسته‌سالاری به نحو احسن انجام نمی‌شود و باید این موضوع شفاف شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها در برخورد با افراد متخلف باید قاطع باشد تا اعتماد مردم و جامعه سلب نشود. بارها مطرح شده که فردی شایستگی مدیریت را ندارد که با وی برخورد نمی‌شود و بعد از مدتی سر و صدا ایجاد می‌شود که به دلیل عدم قاطعیت و برخورد به موقع است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حق ندارم به رأیی که مردم به بنده داده‌اند، خیانت کنم و اگر مدیری منصوب شود اگر متخلف است باید بیان شود.

زرآبادی مطرح کرد: اگر مدیری با مدرک جعلی مشغول به کار است و هیچ واکنشی نشان ندهیم و برخورد نشود، بی‌اعتمادی در جامعه ایجاد می‌شود. بی‌عدالتی، مقوله‌ای است که جوانان را بیشتر از همه ناراحت و دلزده می‌کند. به برخی به نام جوان‌گرایی، فرمایشی و سفارشی سمت می‌دهند که شایستگی ندارد و نمی‌تواند مدیریت درست داشته باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس اضافه کرد: برخی رسانه‌ها برای خوش آمدن برخی افراد، به انتشار اخبار کذب می‌پردازند گرچه کسی از نقد ناراحت نمی‌شود اما اگر تخریب باشد، قطعا واکنش درپی خواهد داشت.

زرآبادی خاطرنشان کرد: رسانه‌هایی در استان هستند که به جلسات بنده دعوت شده‌اند و از آنان هم تقدیر شده اما هر دفعه خبر دروغ و تخریب علیه بنده انعکاس داده‌اند که این مهم صحیح نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز