خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبر داد:

بهره‌مندی بیش از 99.5 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۸۵۳

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از بهره مندی بیش از 99.5 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری  ایلنا لرستان؛ غلامرضا لطفعلیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 1400 روستای استان از نعمت گاز بهره مند می باشند ، اظهارکرد: از این تعداد طرح گازرسانی به 201  روستا  در 9 ماه سال جاری  به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در سال جاری ،گازرسانی به روستاها اولویت نخست شرکت گاز استان می باشد و در همین راستا طرح گازرسانی به 341 روستا در سال جاری و از محل بند ق تبصره 2 بودجه سال 1393 کل کشور در حال اجرا می باشد.

لطفعلیان تصریح کرد: با گازرسانی به این تعداد روستا که در شهرستانهای مختلف استان قرار دارند بیش از 17 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: در همین راستا کار گازرسانی به 45 روستای دیگر استان مراحل انتخاب پیمانکار را می گذرانند و در آینده گازرسانی به این روستاها اجرایی خواهد شد.

لطفعلیان  با بیان اینکه در سالهای اخیر تمام توان کارکنان در خدمت اهداف شرکت گاز استان بوده و تلاش مجموعه شرکت گاز لرستان موجب رضایت هم استانی های عزیز شده،گفت : رضایت مردم بزرگترین پاداشی بوده که شرکت گاز لرستان دریافت داشته و به آن مفتخر است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 99.5 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره مند هستند و 86 درصد جمعیت روستائی نیز از گاز استفاده می کنند که طی امسال و سال آینده با گازرسانی به شمار بیشتری از  روستاهای استان  این رقم از حد استاندارد کشوری فراتر خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
مریم شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز