خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان انجام شد؛

بهره‌برداری از پروژه تجهیز چاه ناحیه صنعتی رشتخوار

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۹۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از بهره برداری و تجهیز چاه ناحیه صنعتی رشتخوار خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد،مسعود مهدی‌زاده مقدم در بازدید از ناحیه صنعتی رشتخوار،گفت: پروژه‌های زیرساختی و آبرسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اولویت اجرایی بالایی برخوردار بوده و تامین، انتقال و تکمیل این پروژه ها با توجه به برنامه ریزی های انجام شده صورت می پذیرد.

وی افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 510 میلیون ریال و در مدت 2  ماه به انجام رسید.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: با توجه به کمبود آب در استان اجرای طرح و ساخت تصفیه‌خانه و دیگر راهکار‌های موثر برای مقابله با ‌کم‌آبی در دست اقدام بوده و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد شد.

وی با تاکید بر کیفیت و کمیت در اجرای پروژه‌های فنی و سرعت در انجام کارها، بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: با تکمیل پروژه‌ها بستر لازم برای صنعتگران و سرمایه‌گذاران فراهم می شود و در همین راستا تجهیز و توسعه پروژه ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با برنامه ریزی و اولویت مناطق کمتر توسعه یافته در دستور کار این شرکت قرار دارد.

 این ناحیه صنعتی فضای مناسبی برای کسب و کار دارد و با 31 هکتار صنعتی در کیلومتر 3 جاده رشتخوار به خواف قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز