خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تشریح کرد:

جزئیات حمله به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه/ جراحت مضروب از ناحیه پیشانی و گوش

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۴۳۸

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از تلاش پلیس برای دستگیری فردی که با حمله به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه باعث مجروح شدن وی شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری گفت: عصر روز گذشته سوم دی ماه زمانی که مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حال رفتن به سمت منزل بود در نزدیکی محل سکونت خود مورد حمله با سلاح سرد "چاقو" قرار می‌گیرد.

وی افزود: فرد مهاجم از پشت‌سر، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی را غافلگیر و به وسیله چاقویی که در اختیار داشته 2 ضربه به پیشانی و نزدیکی گوش وی وارد می‌کند.

سرهنگ براری خاطرنشان کرد: فرد مهاجم بلافاصله از محل متواری و مصدوم نیز با کمک همسایه‌ها به بیمارستان منتقل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ گزارشی در خصوص وقوع این حادثه به پلیس 110 ارائه نشده است، افزود: با این حال پلیس با توجه به حساسیت موضوع و بنابر وظیفه ذاتی خود، تلاشش را برای دستگیری فرد ضارب و دیگر عوامل احتمالی دخیل در حادثه را آغاز کرده است.

وی در پایان گفت: پلیس با افرادی که بخواهند امنیت جامعه را با مخاطره روبرو کنند، قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز