خبرگزاری کار ایران

مهتاب بهرامی مطرح کرد:

شرایط شرکت شهر صنعتی کرمانشاه مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۱۳۳

صدوپنجمین جلسه شورای‌شهر الوند با حضور شهردار الوند، مدیرعامل شرکت‌شهر صنعتی البرز، مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت‌ شهر صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهتاب بهرامی رئیس شورای‌شهر الوند در صدوپنجمین جلسه شورا این شهر گفت: در این جلسه مسائل و مشکلات پیش آمده برای شرکت شهر صنعتی کرمانشاه که سهامدار عمده آن شرکت شهر صنعتی البرز است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهرامی تصریح کرد: متاسفانه به‌دلیل بی‌تدبیری‌های مدیران قبلی، شرایط شرکت شهر صنعتی کرمانشاه مطلوب نیست و در حال حاضر این مجموعه با مشکلات متعددی روبرو شده که عدم اتخاذ تصمیمی عاجل و موثر در این زمینه می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری را بر این سرمایه ارزشمند شرکت شهر صنعتی البرز و شهرداری الوند وارد کند.

رئیس شورای‌شهر الوند خاطرنشان کرد: سوءمدیریت و بی‌تفاوتی در دوره مدیریت گذشته شرکت، دلیل به‌وجود آمدن حواشی بزرگی همچون شکست در چندین پرونده قضایی و محکومیت به پرداخت جرائم سنگین است.

بهرامی ادامه داد: در جلسه شورا مقرر شد تیمی از وکلای مجرب دادگستری جهت اعاده دادرسی‌های صورت گرفته علیه شرکت شهر صنعتی کرمانشاه وارد عمل شوند و همزمان با این موضوع و برای سرعت بخشیدن بر ساماندهی شرایط این مجموعه، رایزنی‌هایی در سطوح نمایندگان مجلس، استانداران و مدیریت ارشد دو استان قزوین و کرمانشاه به جریان بیافتد.

رئیس شورای‌شهر الوند در پایان بیان داشت: همچنین در راستای مذاکره‌ای که هفته گذشته با معاون عمرانی وزیر کشور داشتیم مقرر شد همزمان با تامین اعتبارات قول داده شده از سوی وزارت کشور برای به روزرسانی تصفیه‌خانه شهر صنعتی البرز، پیگیری‌هایی برای تامین منابع مالی مورد نیاز احداث تصفیه‌خانه شهر صنعتی کرمانشاه نیز که جزو تعهدات این شرکت است نیز در اسرع وقت صورت پذیرد.

سهامدار اصلی شرکت‌های صنعتی البرز، رشت و کرمانشاه، شهرداری الوند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز