خبرگزاری کار ایران

با حمایت حامیان طرح محسنین البرز؛

کسب ۳ مدال طلای کاراته فول کنتاکت توسط مددجوی کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۰۷۵

دختر جوان تحت حمایت کمیته امداد البرز با حمایت حامیان طرح محسنین ضمن کسب سه مدال طلای کشوری کاراته فول کنتاکت برای شرکت در مسابقات بین‌المللی کشور آذربایجان نیز دعوت‌شده است.

به گزارش ایلنا، دختر مددجوی البرزی بابیان اینکه خانواده او مدت ۱۲ سال است که از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند در تشریح شرایط سخت زندگی درراه کسب موفقیت گفت: ۲۱ سال پیش مادرم با مردی ۵۰ ساله ازدواج کرد و حاصل این ازدواج من و برادرم هستیم. ابتدا زندگی خوبی داشتیم ولی با کهولت سن پدری ۷۶ ساله مبتلا به بیماری قلبی، نابینا و کم‌شنوا مشکلات معیشتی ما روزبه‌روز بیشتر می‌شد. امرار معاش خانواده چهار نفره ما به حدی سخت شد که ناگزیر از کمیته امداد مدد گرفتیم.

وی افزود: ما زندگی سخت و پرمشقتی داشتیم ولی به لطف تلاش و کوشش مادرم که به دست‌فروشی کنار خیابان مشغول است و همچنین کمک‌های کمیته‌امداد بهتر شده است. مادرم هر روز پدر پیر و ناتوانم را به‌سختی تا بساط دست‌فروشی همراه خود می‌برد تا او نیز با وجود بیماری و ناتوانی اندکی در تأمین معاش خانواده کمک کند.

دختر قهرمان البرزی با اشاره به اینکه برادرش اکنون ۲۰ سال دارد و در مقطع کاردانی رشته برق فارغ‌التحصیل شده، گفت: خانواده ما مستأجر است و به‌تازگی از کمیته‌امداد وام و کمک‌هزینه بلاعوض مسکن دریافت کرده‌ایم و قرار است به‌زودی خانه‌دار شویم.

وی ادامه داد: من نیز با توجه به علاقه‌ای که به ورزش کاراته فول کنتاکت داشتم با کمک حامیان طرح محسنین و پس‌اندازی که از کارکردن در فصل تابستان اندوخته‌ام دو سال است که به‌صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کنم و موفق شدم سه مدال طلا و مقام اول کشوری و سه مدال برنز و مقام سوم کشوری را کسب کنم.

دختر نخبه ورزشی با تأکید بر اینکه برای رسیدن به قله‌های پیشرفت در ورزش تلاش مضاعفی خواهد کرد، گفت: سال گذشته برای شرکت در مسابقات آسیای باکو دعوت شدم و چون هزینه سفر را نداشتم در این میدان شرکت نکردم ولی همچنان به تلاش خود ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز