خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز :

واحدهای تحت تملک بانک ها به چرخه تولید باز می‌گردند

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۹۹۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به بازگشت تعدادی از واحدهای تولیدی راکد تحت تملک بانک‌ها به چرخه کار و تولید، گفت: در راستای گسترش و حفظ سرمایه‌گذاری در شهرک اشتهارد لازم است برای رفع شعاع 120 کیلومتری، اقدام عاجل صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در نشست سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و تولیدی البرز که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در استانداری این استان برگزار شد، افزود: حفظ اشتغال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است که به این منظور در تلاش هستیم تا دیگر واحدها را نیز دوباره فعال کنیم.

شاهمرادی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از دیگر اولویت های وزارت صمت است؛ تصریح کرد: به این منظور از ابتدای سال جاری تا کنون واحدهای صنعتی- تولیدی بالغ بر 156 مورد تسهیلات به ارزش چهار هزار و 735 میلیارد ریال دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: البرز از نظر اقتصادی یکی از جاذبه‌های سرمایه‌گذاری است که به این منظور 21 طرح با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی در این استان در دست اجرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت البرز در ادامه گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که امروز دامن سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی در این استان را گرفته، بحث شعاع 120 کیلومتری شهرک صنعتی اشتهارد است که باعث شده برخی از این سرمایه‌گذاران فکر ترک استان به ذهن شان خطور کند لازم است برای اصلاح این مصوبه، اقدامی عاجل صورت پذیرد.

شاهمرادی افزود: در شرایط امروز کشور که واحدهای صنعتی و تولیدی نیازمند حمایت هستند، لازم است برای اصلاح این مصوبه که در نیمه راه دامن ما را گرفته اقدامی فوریتی در دستور کار قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز