خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان عنوان کرد:

طرح گازرسانی به 341 روستای استان لرستان در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۸۳۸

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه در حال حاضر 1400 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند افزود: از این تعداد، گاز 201 روستا در 9 ماه سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، غلامرضا لطفعلیان در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری، گازرسانی به روستاها اولویت نخست شرکت گاز استان است و در همین راستا طرح گازرسانی به 341 روستا در سال جاری و از محل بند ق تبصره 2 بودجه سال 1393 کل کشور در حال اجرا است.

وی افزود: با گازرسانی به این تعداد روستا که در شهرستانهای مختلف استان قرار دارند بیش از 17 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

لطفعلیان خاطرنشان کرد: در همین راستا کار گازرسانی به 45 روستای دیگر استان مراحل انتخاب پیمانکار را می‌گذرانند و در آینده گازرسانی به این روستاها اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه در سالهای اخیر تمام توان کارکنان در خدمت اهداف شرکت گاز استان بوده و تلاش مجموعه شرکت گاز لرستان موجب رضایت هم استانی‌های عزیز شده افزود : رضایت مردم بزرگترین پاداشی بوده که شرکت گاز لرستان دریافت داشته و به آن مفتخر است.

لطفعلیان گفت: در حال حاضر بیش از 99.5 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره مند هستند و 86 درصد جمعیت روستائی نیز از گاز استفاده می کنند که طی امسال و سال آینده با گازرسانی به شمار بیشتری از  روستاهای استان  این رقم از حد استاندارد کشوری فراتر خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز