خبرگزاری کار ایران

خراسان رضوی رتبه دوم کسب و کار اینترنتی کشور شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۲۰۸

طی سال گذشته تاکنون 1000 کسب و کار اینترنتی جدید در استان خراسان رضوی ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمید رضا روحبخش در حاشیه همایش حوزه فناوری اطلاعات افزود: براساس آخرین اسناد منتشره از مطالعه جامع کسب وکارهای اینترنتی توسط مرکز پایش تجارت الکترونیک ایران  برروی 42 هزار کسب وکار اینترنتی که از ابتدای فعالیت مرکز توسعه تجارت الکترونیک تا انتهای شهریور 97 نماد اعتماد دریافت کرده‌اند، خراسان رضوی باراه اندازی 3231 کسب وکار اینترنتی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

وی اظهار کرد : اکوسیستم کسب و کارهای آنلاین و استارت آپ‌ها در استان در سا‌لهای اخیر تغییرات زیادی را شاهد بوده است.

وی گفت : پس از تعریف طرح توسعه کسب وکار و اشتغال پایدار (تکاپو) در رسته فناوری اطلاعات از سال 96، پیرو هم افزایی انجام شده و سرمایه گذاری  صورت گرفته در حوزه رونق کسب وکارهای آنلاین و حمایت های بخش دولتی در استان رشد نسبی خوبی داشته است.

وی افزود: فقط در سال قبل حدود 2200 کسب وکار اینترنتی ثبت شده در استان داشتیم و از سال قبل تاکنون 1000 کسب وکار اینترنتی جدید ایجاد شده است.

روحبخش اظهار کرد : بر اساس این گزارش ، سرمایه گذاران وهلدینگ های اکوسیستم کسب وکارهای آنلاین و استارت آپ‌ها در ایران در سه دسته رتبه‌بندی شده‌اند که یکی از سرمایه گذاران بومی استان در جایگاه نخست این رتبه بندی قراردارد .

 وی گفت : این امر بیانگر توجه جدی بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران  وهلدینگ های بومی استان به بازارهای جدید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز