خبرگزاری کار ایران

مرتضوی:

هیچ واحد صنعتی نباید برای بدهی به بانک‌ها تملک شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۱۲۶

قاضی مرتضوی عنوان کرد: مهمترین اهداف ما حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع، ارتقای امنیت اقتصادی و افزایش اشتغال بوده که از ابتدای امسال در این زمینه بیش از152 واحد تولیدی بدون تشکیل پرونده رفع رجوع شده و به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید امیر مرتضوی در بازدید از شهرک صنعتی فریمان که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، رئیس دادگستری و دادستان فریمان، برگزار شد، بر اهتمام دادگستری این استان در جهت حمایت از سرمایه گذاری مشروع و حمایت از صنعتگران تاکید کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی گفت: هیچ واحد صنعتی نباید برای بدهی به بانک ها تملک شود.

وی افزود: با حمایت‌هایی که از طرف دادگستری استان خراسان رضوی و آسیب‌شناسی‌هایی که در نشست‌هایی که با دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند دارایی، تامین اجتماعی و بانک‌ها انجام شده بیش از 40 مشکل واحدهای صنعتی را احصا کردیم و حدود 15 بخشنامه و دستور العمل‌های مختلفی در این زمینه برای تسهیل کار آنها صادر شده است.

وی ادامه داد: عمده پرونده‌های مربوط به مسائل با صنعتگران با بانک‌ها، دارایی، بیمه و سایر سازمان‌های مرتبط در روش محاسبات سود و جرائم، نوع قراردادهای بانکی، عدم توان پرداخت از سوی فعالان حوزه صنعت و مصادره اموال یا کارخانه‌های آنها توسط بانک‌ها است. همانطور که رهبر انقلاب به رویه کار جمعی میان مسئولان اشاره کردند باید این رویه در همه سطوح انجام شده تا  و شاهد بروز  مشکلی نباشیم و شرایط برای کار تسهیل باشد.

 در ادامه این نشست مسعود مهدی‌زاده‌مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی در این بازدید گفت: تمام تلاش‌ها و برنامه‌های ما در جهت تحقق توسعه بیشتر و پیشرفت روز افزون واحدهای صنعتی و تولیدی بوده و برای حرکت در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت بالای تولید، اشتغال و کارآفرینی، افزود: حمایت‌های مختلفی برای فعالیت‌های صنعتی و رفع موانع تولید در راستای کمک به افزایش ظرفیت تولید واحدهای خرد، کوچک و متوسط، حفظ اشتغال موجود و اشتغال‌زایی مولد صورت گرفته که اشتغال را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به 74 هزار 156 نفر رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: با مساعدت دادگستری استان و مسئولان قضایی امنیت خاطر را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده و روند سرمایه‌گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیر صعودی داشته و از تمام ظرفیت‌ها برای بهتر رسیدن به هدف‌ها بخصوص اهداف اقتصاد مقاومتی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز