خبرگزاری کار ایران

در صورت استمرار بی‌توجهی‌ میراث و شهرداری محتمل است ؛

فرو ریختن بازار وکیل شیراز بر سر مردم و مسافران

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۶۹۸

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز از خطر فرو ریختن بازار وکیل شمالی بر سر مردم این شهرستان و توریست های داخلی وخارجی خبرداد.

به گزارش ایلنا، سولماز دهقانی در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، گفت: بازار وکیل شمالی در حال فروریختن است و هر لحظه ممکن است بر سر مردم آوار شود، نه شهرداری بودجه‌ای برای مرمت دارد و نه برای میراث فرهنگی مهم است.
 
وی با بیان اینکه اعتبارات استانی پاسخگوی بحران بازار وکیل نیست، افزود: چند بار موضوع را با نمایندگان مجلس درمیان گذاشته‌ایم، اما انگار آن‌ها مسائل مهم‌تری دارند.
 
دهقانی معتقد است برخی پروژه‌های گردشگری شهر شیراز به اعتبارات ملی نیازمند است و با این اعتبارات قطره چکانی نمی‌توانیم شهر گردشگر پذیر داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه شهر شیراز نیازمند ایجاد جاذبه‌های گردشگری جدید است، گفت: برای افتتاحیه نمایشگاه گردشگری پارس تالار شایسته‌ای در شهر نداشتیم و مجبور شدیم در یکی از سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی مراسم افتتاحیه و اختتامیه را برگزار کنیم.
 
رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز تصریح کرد: شهر شیراز به میدان گاهی با تمام امکانات و شاخص‌ها برای با هم بودن مردم نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز