خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار؛

چگونگی جذب اعتبارات عمرانی البرز بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۵۹۷

نماینده‌عالی دولت در استان البرز، ضرب‌الاجل ۳ روزه برای ارائه گزارش جمع بندی روند جذب اعتبارات عمرانی دستگاه های اجرایی استان تعیین کرد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه تخصصی پیگیری جذب اعتبارات بند "ز" تبصره ۵ بودجه ۹۷ افزود: مهلت جذب این اعتبارات تا ۲۴ دی‌ماه ۹۷ است از این رو باید گزارش شفافی از این روند ارائه شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دستگاه‌های اجرایی استان باید ظرف ۱۵ روز آینده اعتبارات مربوطه را جذب کنند.

شهبازی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید تا ۳ روز کاری آینده، اسناد مربوط به اعتبارات بند "ز" تبصره ۵ بودجه را به ادارات دارایی و خزانه استان تحویل دهند.

وی گفت: بخشی از اعتبارات مربوطه نیز در قالب اسناد خزانه و اوراق مشارکت است که باید در مهلت مقرر جذب شود.

استاندار البرز افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌ها با توجه به تعهداتی که در این نشست داشتند، در مهلت قانونی اعتبارات باقی مانده عمرانی حوزه خود را جذب کنند.

وی عنوان کرد: ظرف چند روز آینده باید گزارش دقیقی از این روند ارائه شود که در صورت عدم امکان جذب اعتبار توسط دستگاه مربوطه، این اعتبارات از استان خارج نشود و دستگاه دیگری از آن بهره‌مند شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز