خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبرداد:

13 کشته و زخمی در سوانح رانندگی محورهای کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۵۸۹

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع سه سانحه رانندگی در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: متاسفانه در جریان این سوانح 13 نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد حیدری  گفت: در سانحه نخست که در شهر سرپل ذهاب و نزدیکی‌های شهر سرمیل میان یک دستگاه تریلی و یک دستگاه سمند رخ داد سه نفر جان خود را از داست داده و یک نفر زخمی شد.

سرهنگ حیدری عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی سمند را علت وقوع این سانحه عنوان کرد. 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از وقوع سانحه رانندگی دیگر در ساعت 18:20 در کیلومتر دوازده محور هرسین – کرمانشاه خبر داد و گفت: این حادثه بین خودروی سواری پژو 405 و تریلی ماک رخ داد که منجر به کشته شدن 3 نفر و زخمی شدن یک تن شد.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه هر سه سرنشین خودروی پژو جان سپردند و راننده تریلی نیز مصدوم شد.

حیدری علت وقوع این سانحه را عدم رعایت فاصله طولی از سوی خودروی پژو 405 عنوان کرد.

این مقام انتظامی به سومین سانحه رانندگی منجر به فوت نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت 19:30 در محور روانسر بین دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس و پراید رخ داد.

وی گفت: در این حادثه نیز یک نفر از خودروی پژو و یک نفر از خودروی پراید جان خود را از دست دادند و 3 نفر نیز زخمی شدند.

سرهنگ حیدری گفت: علت وقوع این سانحه دلخراش هنوز مشخص نشده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان به رانندگان توصیه کرد تا شرایط لغزندگی حتماً فاصله طولی را رعایت و از سرعت و شتاب غیرمجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز