خبرگزاری کار ایران

سرهنگ زیدآبادی خبر داد:

دستگیری سارقان تجهیزات برق‌رسانی در ریگان

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۴۹۰

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از دستگیری دو سارق کابل، سیم و تجهیزات برق رسانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا زیدآبادی گفت: با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر حدود ۷۰ فقره سرقت در شهرستان‌های شرقی استان گزارش و موجب نارضایتی مردم و مسئولان شده بود موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس با پیگیری مستمر موضوع و گشت‌زنی‌های نامحسوس در نقاط مختلف شهرستان موفق شدند دو  نفر سارق را هنگام جابجایی تجهیزات برقی شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ زیدآبادی با اشاره به مخدوش کردن پلاک و تعویض متعدد خودروی مورد استفاده در سرقت توسط سارقان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی سارقان مقدار زیادی سیم، کابل، تجهیزات برق رسانی، بیل، قیچی و برخی تجهیزات نظامی از جمله البسه و شوکر کشف شد.

وی اظهار داشت: سرقت تجهیزات برقی بعضا خاموشی نقاط مختلف شهرستان را به‌دنبال داشت از این رو این اقدام پلیس باعث خشنودی شهروندان و رضایت مسئولان شد.

جانشین انتظامی ریگان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا خاموشی های نامتعارف، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز