خبرگزاری کار ایران

عزیزاله شهبازی:

البرز با ظرفیت‌های کم‌نظیر بهشت سرمایه‌گذاران است/هیچ توقفی در حوزه رونق کسب و کار جایز نیست

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۴۷۷

استاندار البرز گفت: مدیران باید با اهتمام ویژه ای پیگیر اجرای مصوبات جلسات شورای اشتغال باشند و به دلیل اهمیت امور و ضرورت سرعت بخشی به تحقق برنامه ها، مدیران کم حوصله و تنبل جایی در البرز ندارند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای اشتغال شهرستان ساوجبلاغ که عصر دوشنبه برگزار شد با تاکید بر ضرورت پویایی کارگروه اشتغال در شهرستان‌ها، افزود: مدیران فعال و پویا برای اجرای مصوبات کارگروه ها اقدام کنند و مسئولانی که در جلسات حضور پیدا نمی کنند باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: البرز با امکانات و ظرفیت های کم نظیر مانند قطعه از بهشت سرمایه‌گذاران بر روی زمین است از این رو باید این فرصت‌ها را مغتنم شمرد و برای بهره‌برداری از آنها گام‌های موثری برداشت.

شهبازی گفت: برای سرمایه گذاری و فعالیت‌های اقتصادی در البرز هیچ‌گونه مانعی وجود ندارد بنابراین باید مدیران با تسهیل راه سرمایه‌گذاران، به این روند سرعت دهند. مدیران باید با اهتمام ویژه ای پیگیر اجرای مصوبات جلسات باشند و به دلیل اهمیت امور و ضرورت سرعت بخشی به تحقق برنامه ها، مدیران کم حوصله و تنبل جایی در البرز ندارند. در حوزه رونق کسب و کار هیچ توفقی جایز نیست چراکه ایجاد اشتغال و رونق تولید از اهم برنامه‌های استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارگروه اشتغال، جلسه ای تشریفاتی نیست، گفت: تمامی مسئولان باید در قالب یک تیم، برنامه ها را پیش ببرند. از دبیر کارگروه بانک‌ها گلایه داریم چراکه باید برای ارائه گزارش عملکرد بانک ها درباره اعطای تسهیلات اشتغالزایی حضور می یافت.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید مسئولیت‌پذیر باشند، عنوان کرد: موازی کاری معنا ندارد بلکه باید همه در یک خط و در قالب ید واحد در پیشبرد اهداف استان گام برداریم.

استاندار البرز گفت: سند آمایش سرزمین در شهرستان‌ها، ریل‌گذاری صحیحی برای پیشبرد اهداف استان است از این رو باید در شهرستان‌ها با توجه به ظرفیت‌ها اقدام، برنامه‌ریزی و عمل شود.

وی با اشاره به اینکه رونق صادرات غیرنفتی ماموریت ویژه ما در البرز است، افزود: جمعیت مهاجر البرز را فرصت می‌دانیم ولی باید برنامه‌ریزی دقیقی در این راستا داشته باشیم و از ظرفیت های استان در این رابطه بهره برداری کنیم.

شهبازی عنوان کرد: در ازای جمعیتی که به استان وارد می‌شود باید اعتبارات لازم را نیز از بودجه ملی جذب کنیم و این امر با برنامه‌ریزی محقق می‌شود. فرمانداران باید اشراف کامل به مسائل استان داشته باشند ولی در این رابطه دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان تشکیلات حرفه‌ای باید در حوزه‌های مربوطه با قدرت عمل کنند.

استاندار البرز افزود: نباید رو به روی یکدیگر قرار گیریم بلکه باید در سایه تعامل و وفاق با توجه به نقشه راه و راهبردهای تعیین شده، حرکت کنیم. مامور اجرای سیاست‌های عمومی دولت در البرز هستم و در این راستا هیچ گونه مماشاتی با کسی نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز