خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تداوم دیدار مدیران با مردم در راستای تولید و اشتغال/ با کار علمی در بودجه ریزی امسال اقدام خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۴۳۶

استاندار البرز گفت: مسئولان باید در استان و شهرستان‌ها با دیدار مردم درصدد رفع مشکلات شهروندان به اشتغال و تولید بپردازند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی عصر امروز در ادامه سفر یک‌روزه به شهرستان ساوجبلاغ در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری، برگزار شد، گفت: اولویت‌های و ماموریت‌های اصلی استان مبنی بر اشتغال و تولید، است و ساوجبلاغ در این حوزه ها ظرفیت‌های ارزشمندی دارد و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با قدردانی از رای اعتماد وزیر کشور که اعتماد هیات دولت نیز در تعاقب آن بود، افزود: رییس جمهوری با اشراف کامل از مسائل و چالش‌های البرز، رهنمودهایی را ارائه دادند و وزیر کشور نیز توصیه‌هایی داشتند که نقشه راه خود در این استان قرار می دهم.

استاندار البرز  اضافه کرد: در این برهه، ضرورت دارد مسئولان در استان و شهرستان‌ها با جدیت و شبانه روزی برای تحقق مطالبات مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مسئولان در البرز متحد و منسجم در راستای گره گشایی از مشکلات مردم هستند، گفت: البرز، استانی صنعتی و دارای بخش کشاورزی فعال است، همچنین منابع غنی سرمایه انسانی و مراکز تحقیقاتی این استان بستر مطلوب برای فعالیت مسئولان فراهم کرده است.

شهبازی افزود: با توجه به گزارش ارائه شده، نرخ بیکاری در ساوجبلاغ به نسبت متوسط استان و کشور پایین‌تر است، نرخ بیکاری در البرز ۱۳.۸ درصد، در کشور ۱۲.۲ درصد و در ساوجبلاغ ۹.۹ درصد است.

وی عنوان کرد: با کار علمی و دقیق در بودجه‌ریزی امسال اقدام خواهیم کرد و همچنین در حوزه های راه، کشاورزی و احیا واحدهای غیرفعال و نیمه فعال، برنامه محور اقدام خواهیم کرد.

استاندار البرز با ابراز امیدوای از اینکه شرایطی مهیا شود تا در تمام روستاهای استان، طرح روستای بدون بیکار اجرایی شود، افزود: فرمانداران نمایندگان دولت در شهرستان‌ها هستند از این رو باید تمام کارگروه های فرعی استان را برگزار کنند.

شهبازی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که مدیران استان با بازدیدهای مستمر از حوزه‌های مختلف شهرستان‌ها، به مسائل و دغدغه های موجود آگاه باشند و دیدار چهره به چهره با مردم را به صورت مداوم در دستور کار خود قرار  دهند.

وی با اشاره به اینکه مسائل شهرستان‌ها را به‌صورت مستمر رصد می‌کنم، گفت: حضور فعال سرمایه‌گذاران در البرز موجبات رشد و توسعه این استان را فراهم می‌کند.

استاندار البرز با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد تولید داروی کشور در ساوجبلاغ است، افزود: ایجاد بسترهای امن سرمایه گذاری برای حمایت از بخش خصوصی توسط مدیران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز