خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:

کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی با همکاری نخبگان جامعه

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۲۲۷

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به لزوم کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: پلیس، کنترل و کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی از طریق همکاری با نخبگان را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار محمدرضا میرحیدری در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی علمی پلیس با حضور نفرات برتر کنکور سراسری و نخبگان علمی استان گفت: نیروی انتظامی با توجه به حجم‌کاری و ماموریت‌های گسترده و همچنین پیشرفت سریع علم در سطح جامعه نیازمند حل معضلات و مشکلات جامعه از طریق علمی است.

وی با بیان اینکه ناجا از مباحث علمی و تخصصی روز هم بهره‌مند است ادامه داد : ناجا با تشکیل واحدهای علمی، پژوهشی و تخصصی سعی دارد از مباحث علمی و تکنولوژی‌های نوین به نحو احسن برای انجام وظایف و مسئولیت‌های ذاتی خود استفاده کند.

فرمانده انتظامی استان یزد اضافه کرد: پلیس استان با در نظر گرفتن مسائل، مشکلات و همچنین وضعیت جغرافیایی استان، آمادگی همکاری با نخبگان و مخترعان در راستای برطرف کردن معضلات، جرایم و آسیب های اجتماعی را دارد.

رئیس پلیس استان یزد با اشاره به حرکت دانش‌محور ناجا برای رسیدن به اهداف، خاطرنشان کرد: پلیس امروز به صورت دانش محور در مسیر خود برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده در حرکت است و با جدیت دنبال می‌شود.

وی بیان داشت: این هدف در حال حاضر با ایجاد پلیس‌های تخصصی و انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی به منظور کاهش آسیب‌ها و آلام جامعه شدت بیشتری گرفته است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه حرکت علمی پلیس با همکاری و هم‌افزایی بین مراکز علمی و نخبگان جامعه با ناجا می‌تواند بهتر از گذشته شود، تصریح کرد: امروزه پلیس آمادگی لازم را در خصوص کنترل و کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی از طریق همکاری با نخبگان دانشگاهی را دارد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان ضمن قدردانی از فعالیت نخبگان و پژوهشگران برتر استانی خاطرنشان کرد: پلیس تلاش دارد با ایجاد امنیت و آرامش روانی مطلوب برای افراد جامعه خصوصا نخبگان، امکان رشد و پیشرفت های علمی در سطح کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز