خبرگزاری کار ایران

محمد سنجری خبر داد:

92 درصد اعتبارات استان خراسان‌رضوی را جذب کرده‌ایم/ 13000 فرصت شغلی در روستاها فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۸۷۴

نشست هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکلات کارگری با نمایندگان استان در مجلس با موضوع بررسی لایحه بودجه سال آینده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مشهد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در این جلسه اظهارکرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از بزرگترین وزارتخانه‌های اجتماعی کشور است و در توسعه منابع انسانی نقش بسیار مهم و اساسی دارد که با توجه به جنس اجتماعی بودن مطالبات و خواسته‌ها در تلاش هستیم با همفکری و هم‌اندیشی با نمایندگان استان در مجلس در حوزه‌های مختلف همچون تامین اجتماعی، بیمه سلامت، بهزیستی، اشتغال و ... در جهت رفع نیاز و خواسته‌های مردم استان تلاش کنیم.

سنجری به تعداد افراد مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: بحث مقرری‌بگیران یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های ماست که قانون باید منابع مالی و زمینه برگشت به کار این افراد را در بودجه سال آینده مشخص و پیش‌بینی کند.

وی با اشاره به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، تهیه و تجهیز آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، سهم بخش تعاون در استان، حمایت از صندوق‌های بازنشستگی افزود: این موارد کلیاتی است که در بودجه و تامین منابع مالی از اهمیت فراوانی برخوردار است و راهنمایی‌ها و نظرات ارشادی نمایندگان  می‌تواند در این‌باره بسیار موثر و مفید باشد.

سنجری به مشکلات و موانع موجود تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان و اقدامات انجام گرفته دبیرخانه کارگروه اشتغال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر منتظر ابلاغ مرحله سوم اعتبارات هستیم و تاکنون 92 درصد اعتبارات استان جذب و 13000 فرصت شغلی در روستاها فراهم شده که کار بسیار ارزشمندی در استان خراسان رضوی شکل گرفته و تنها استانی هستیم که موفق شدیم 30 درصد از اعتبارات ملی را در طرح مبتنی بر کشت جذب نوین زعفران جذب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز