خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری بروجرد خبرداد:

فروش ماشین آلات و املاک شهرداری بروجرد برای پرداخت حقوق معوق کارگران

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۴۳۱

سرپرست شهرداری بروجرد گفت: به منظور رفع مشکل کارگران و پرداخت حقوق معوقه آنها خودرو‌های شهرداری و شورا را به فروش می رسانیم.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صارمی سرپرست شهرداری بروجرد صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد اظهار داشت: تاکنون شهرداری بروجرد همه توان و تمهیدات لازم را به کار برده تا حقوق معوقه کارگران خود را پرداخت کند.

وی افزود: برای پرداخت حقوق معوقه کارگران، جلوی هزینه‌ها را گرفته‌ایم، پروژه‌های عمرانی را تعطیل کرده‌ایم و امیدواریم تا عید امسال خبر‌های خوبی به کارگران بدهیم.
 
سرپرست شهرداری بروجرد عنوان کرد: برای رفع مشکل کارگران حتی نسبت به فروش ماشین‌های شهرداری و تغییر کاربری برخی از املاک تصمیم گرفته‌ایم و قرار شد از فروش خودرو‌های شهرداری و شورا این مشکل را برطرف کنیم.
 
وی بیان کرد: کارگران نیز از جنس ما هستند و هر چه در توان داشته باشیم به کار خواهیم گرفت تا مشکل معوقات آن‌ها در اسرع وقت حل کنیم.
 
موسی نیکوکار رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد نیز در این رابطه، اظهار داشت: اعتراض کارگران حق مسلم آنهاست چرا که چندین ماه حقوق معوق دارند.
 
وی با بیان اینکه باید بتوانیم در چنین شرایطی در کنار یکدیگر مشکلات را حل کنیم، گفت: این مشکلات یک شبه به وجود نیامده‌اند که بتوانیم یک شبه آنها را حل کنیم، شهرداری یک سری ماشین و املاک دارد که البته این‌ها به همه مردم شهر تعلق دارد و فروش آنها در واقع ظلم بزرگی به مردم است، ولی با این حال به خاطر کارگران مظلوم چاره‌ای جز این نمی‌ببینیم وحق و حقوق آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد عنوان کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد، اما همه اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد با هم متفق القول هستند که هر چه زمین و ملک داریم بفروشیم و معوقات کارگران را پرداخت کنیم.
 
وی بیان کرد: در مقابل مشکلات به حق کارگران شهرداری بی‌تفاوت نیستیم، از نمایندگان بروجرد در مجلس نیز خواسته‌ایم که به این موضوع ورود پیدا کرده تا با رایزنی‌های لازم مشکلات را حل کنیم.
 
نیکوکار گفت: یک ماه و نیم از معوقات کارگران پرداخت شده که البته سعی می‌کنیم هر چه داشته باشیم برای پرداخت کامل معوقات کارگران شهرداری بفروشیم، این معوقات حدود هشت ماه است.
 
وی تصریح کرد: برای پرداخت کامل حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد زمان خاصی را تعیین نمی‌کنم هروقت با اعضای شورا، شهردار ونمایندگان به نتیجه مطلوب و مورد نظر دست یافتیم اعلام می‌کنیم و باید گفت: از همین لحظه کار و وظیفه ما سنگین‌تر خواهد شد.
 
رئیس‌شورای اسلامی‌شهر بروجرد اظهارداشت: ما خودمان از همین مردم هستیم و خود را از آنها جدا نمی‌بینیم و تا مشکلات آنها رفع و رجوع نشود دست از کار و تلاش برنمی‌داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز