خبرگزاری کار ایران

نوری‌زاده به ایلنا خبر داد:

ریزش گچ سقف و مصدومیت 2 دانش آموز در رامهرمز/ کمبود بودجه برای بازسازی مدارس فرسوده

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۳۸۳

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان از مصدومیت 2 دانش آموز در شهرستان رامهرمز به دلیل ریزش گچ سقف کلاس خبرداد.

بابک نوری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: در شهرستان رامهرمز براثر ریزش بخشی از گچ سقف یک کلاس 2 دانش آموز مصدوم شدند.

وی افزود: به جز این مدرسه تعداد زیادی از مدارس دیگر این شهرستان نیز به مرمت و بازسازی نیاز دارند. قبل از آغاز سال تحصیلی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان با مدیریت نوسازی آموزشگاه‌های کشور، وزارت بنیاد علوی و بنیاد برکت جهت مرمت و بازسازی این مدارس نامه نگاری شد ولی این دستگاه‌ها با توجه به کمبود اعتبارات و تخصیص بودجه‌ اعلام کردند برای بازسازی امکان مرمت این حجم از مدارس در استان مهیا نیست.

نوری زاده عنوان کرد: بارندگی‌های اخیر هم مزید برعلت شد که سقف این مدارس با مشکل روبرو شود و به تازگی هم با ریزش بخشی از گچ سقف باعث مصدومیت دو دانش آموز شد که خوشبختانه صدمات جزیی بود و مصدومان در مراکز درمانی به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان ادامه داد: دو مدرسه دیگر با درایت مدیریت شهرستان رامهرمز جابجا شده و به نوبت بعداز ظهر منتقل شدند و کلاس درسی که سقف اش ریزش کرد فعلا  تا مرمت سقف تعطیل است.

به گفته وی معاون وزیر آموزش و پرورش نیز چندی پیش از همین مدارس فرسوده که نیاز به بازسازی دارند، بازدید کرد اما اذعان کرد که به دلیل کمبود اعتبارات امکان بازسازی این مدارس وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز